Danmarks billigste parkering ved Københavns lufthavn

Pressemeddelelse oktober 7, 2007 Livsstil

For kun 225,- kr. kan du parkere din bil ved Københavns lufthavn i 8 dage, mens du er ude og rejse.

EuroPark A/S åbnede i august 2007 mulighed for at bilister kan parkere deres bil i gåafstand fra Købenshavnslufthavn. Rigtig mange har taget imod dette tilbud, som er et rigtig godt alternativ til den meget dyrere parkering, som Københavns lufthavn tilbyder. Der er plads til 1200 parkerede biler på arealet, hvor der er opsat helt nyt overvågningsudstyr, der er med til at sikre at ikke sker hærværk og tyverier. I efterårsferien vil EuroPark A/S ydermere indsætte ekstra vagtpersonale, så bilerne kan parkeres i trygge rammer når man er ude og rejse.

Det har været en kæmpe succes, at bilisterne over EuroPark A/S hjemmeside kan gå ind og købe en parkeringsbillet, printe den ud med det samme og så ligge den i forruden når man parkerer bilen på arealet. Mange synes det er betryggende at have det klaret inden man bevæger sig til Københavns lufthavn, udtaler salgschef Søren Kristensen EuroPark A/S.

For at læse mere om ordningen, kan bilister der ønsker at gøre brug af ordningen, besøge hjemmesiden www.europark.dk hvor der vil være en udførlig beskrivelse af hvordan systemet virker.

Livsstil