Dæk op til et yderst smagsfyldt kaffebord med Konditor Bager

Pressemeddelelse september 25, 2006 Erhverv

"Hip Hurra det er min fødselsdag".

Hos din lokale Konditor Bager går man for tiden og nynner Tommy Seebachs landskendte fødselsdagssang ”Hip Hurra det er min fødselsdag”. Konditor Bager Kæden fylder 29 år og det fejres ved at kræse om kunderne.

”Kædens fødselsdag skal ikke kun være en speciel dag for os i bageriet. Kunderne skal også have en dejlig oplevelse ud af det. Som man kan se i vores fødselsdags folder, er fokuset lagt på det gode, smagsfulde håndværk. Kunderne skal føle, at det er en fest tid, selvom det måske ikke er deres egen fødselsdag”, siger bagermesteren i din lokale Konditor Bager. ”Vores fødselsdagskringle, der indeholder remonce og hasselnødder, er uundværlig på ethvert kaffebord. Det er en klassiker, der passer både til hverdag og fest”, tilføjer bagermesteren.

De gode ideer til kaffebordet stopper dog ikke her. ”Mange kan nok huske, hvordan deres Bedstemors boller smagte. Fortrinligt i mange tilfælde. Dette vil vi gerne mindes hos Konditor Bager. Vores Bedstemor boller er, som vi husker vor Bedstemor lavede dem bare bedre”, siger bagermesteren hos din lokale Konditor Bager.

”Kunderne kan også vælge at lade sig friste af vores Budapestroulade med bananer. Det er en lækker roulade med hasselnødder og herligt flødeskumsfyld med bananer og chokolade. Den er god til alle aldre”, tilføjer bagermesteren.

”Vi sætter stor ære i at kunne servicere kunderne, så de får en rigtig god oplevelse hver gang, de handler hos os. Det mener vi at kunne i denne fødselsdags periode”, slutter bagermesteren i din lokale Konditor Bager af.

Erhverv