Undgå knækkede rygge

Pressmeddelande mars 21, 2006 Business

Ny hemmelig bukketeknik giver smukke rygge i falsen.

Rr p tri creaser easy fit photo
Vi kender alle problemet med at ryggen på en bog, et hæfte eller en mappe knækker, hvilket i sidste instans kan resultere i utilfredse kunder for afsenderen.

Nu ser det ud til, at der er hjælpe at hente. Et banebrydende nyt udstyr, Tri-creaser fra firmaet Tech-ni-fold, løser fuldstændig problemet med de knækkede rygge ved at eliminere knæk i ryggens fibre. Og opgaverne kommer hurtigere igennem produktionen uden brug af stansemaskiner til at lave bukkestreger.

- Det sparer både tid og penge, fordi en masse af de traditionelle false- og bukkeopgaver ikke længere behøver at lægges ud af huset, men kan ordnes internt ved hjælp af den UK-producerede Tri-creaser Easy-fit. Og den er meget let at installere og rette ind på bogbinderiernes falsemaskiner, fortæller Heidi Graff fra den danske forhandler RR PRINT.

Tri-creaser kan ses på Ipex messen i Birmingham d. 4. til den 11. april på Tech-ni-folds Stand nr. 01-G55, men RR PRINT i Herlev har selvfølgelig også en demomodel, som kan demonstreres for interesserede.

RR PRINT er agent for en række internationale producenter af forbrugsvarer og teknisk udstyr til trykkerier. RR PRINT opererer hovedsagligt i Skandinavien. Deres agenturer spænder over produkter fra lakker, lime og fugtevandstilsætninger, til banerengøringsanlæg, styresystemer og fugtesystemer.

Yderligere oplysninger fås hos Heidi Graff, RR PRINT A/S på telefon +45 4452 2466
Se også www.rr-print.dk

Billedtekst 1: Før og efter Tri-creaser