Riktade annonspaket för internetannonsering på den finska marknaden

Pressmeddelande oktober 14, 2008 PR

KliKKi lanserade i slutet av September nya utökade annonspaket för internetannonsering inriktade mot ungdomar, män samt kvinnor i Finland.

Ungdomspaketet inkluderar bl a spelcommunityn Aapeli samt en av Finlands största communityn IRC Galleria. KliKKis ungdomspaket har ungefär 550 000 unika besök per vecka.

Annonspaketet med inriktning mot män har utökats med en rad nya siter. Paketet innehåller några av de största sportsajterna i Finland, bl.a Veikkausliiga.fi, SM-Liiga.fi, HIFK.fi och Mestis.fi. Det ger annonsören en möjlighet att effektivt nå en stor grupp sportintresserade män.

Köp och rapportering av en annonskampanj mot en målgrupp har aldrig varit enklare.

För mer information, vänligen kontakta:
Mattias Falkendal, vd, KliKKi, +46 70 653 06 98

Om KliKKi AB
KliKKi är ett nordiskt internetmarknadsföringsbolag med kontor i Stockholm, Helsingfors och Tallinn. KliKKi bedriver verksamhet inom sökordsannonsering, sökmotoroptimering och internetannonsering och verksamhetens fokus är att erbjuda mediabyråer och annonsörer integrerade lösningar för internetannonsering och sökmarknadsföring.
KliKKi ägs Rite Internet Ventures och grundarna.

PR