Gåvobox till trädgården

Pressmeddelande mars 31, 2006 Lifestyle

Gåvobox med innehåll till trädgården

112023
Nu lanserar Fiskars den perfekta gåvoboxen till både blivande trädgårdsfantaster och dem som bara behöver byta ut sina gamla trädgårdsredskap.

För att göra det enkelt för kunderna har Fiskars valt ut tre favoriter som i stort sett är oumbärliga för vår- och höstarbetet i trädgården: en ergonomisk spade, en sekatör med s.k. softouch-yta och en suverän grensax som har fått pris som bästa sax av Det Danske Haveselskab (ung. Danska Trädgårdsföreningen). Trädgårdsredskapen är förpackade i en smart gåvobox färdig att läggas på presentbordet, under julgranen eller att skämma bort sig själv med.

Det är ingen hemlighet att trädgårdsredskap från Fiskars står högt upp på önskelistan hos många trädgårdsinnehavare det är snarast naturligt, eftersom Fiskars har stått för uppfinningsrikedom och kvalitet ända sedan företaget startade år 1649 under väldigt enkla förhållanden i den lilla byn vid älven Fiskars i Finland. Även på 2000-talet fokuserar Fiskars ännu mycket på ergonomi och utvecklar alla Fiskars trädgårdsredskap utifrån det.

Gläd dina nära och kära, eller dig själv, genom en gåvobox med tre nyttiga trädgårdsredskap som underlättar trädgårdsarbetet och gör det bekvämare.

Förslag på ca pris inkl. moms 727:-

Lifestyle