Stanley – Skarpere enn noensinne!

Press release mai 6, 2009 Homes & Gardens

Med lanseringen av Stanleys nye FatMax knivblad gir Stanley igjen konkurrentene knivskarp konkurranse. FatMax er det skarpeste knivbladet Stanley noen gang har laget, så hvis du ønsker enestående og langvarig skarphet, er det bare å skjære gjennom og velge et FatMax-knivblad fra Stanley.

120 2

Når markedslederen Stanley forteller at de kan tilby det skarpeste knivbladet som noen gang er blitt produsert, er det verdt å lytte. Markedsføringsansvarlig for Stanley Nordic, Carl Erik Pedersen, avslører hemmeligheten bak FatMax-bladets unike skarphet og kvalitet:

– Vi snakker her om en helt ny generasjon knivblader. Stanley satser nå på en spesiell varmebehandling av knivbladene som gir en induksjonsherdet knivsegg. Dette gjør knivbladet hele 35 prosent skarpere og 20 prosent sterkere, samtidig som det holder opptil 75 prosent lenger enn Stanleys klassiske «heavy duty»-knivblad fra 1992, som mange mener har skapt en helt ny standard for knivblader. Men uansett hvor imponerende alle disse forbedringene høres ut, er det de profesjonelle brukerne som til syvende og sist skal avgjøre om de har noen innvirkning på deres arbeidshverdag.

Stanley er et varemerke som er godt forankret i de profesjonelle kundenes bevissthet, men som også står sterkt blant gjør-det-selv-brukerne. Dette gir Stanley en unik mulighet til å kunne vurdere kundenes behov og bruksmønstre kontinuerlig. – Å skifte ut et slitt knivblad for å få en kniv med optimal skarphet og effektivitet bør være en selvfølge for de fleste av oss. Men faktum er at den typiske knivbrukeren ofte utsetter dette og nøyer seg med et slitt knivblad over lengre tid, sier Pedersen.
Stanleys FatMax-knivblader reduserer ulempene med denne uvanen ved å holde seg skarpe mye lenger enn andre knivblader. FatMax er ikke bare skarpere enn andre knivblader, men også langt mer fleksibelt. De nye FatMax-knivbladene tåler kraftige belastninger uten å bli misformet eller knekke. Kort sagt er FatMax et svært sikkert knivblad for alle slags brukere.

FatMax' allsidighet gjør det meget godt egnet til bruk på gipsplater, lær, kartong, tepper, vinyl og en rekke andre materialer som krever et ekstra sterkt og solid knivblad. Knivbladet passer til alle standardkniver fra Stanley og fås kjøpt i pakker på 5, 10, 50 eller 100 blader.

FatMax-logoen forteller deg at dette er det beste knivbladet Stanley noen gang har laget.
Du finner det hos profesjonelle verktøyforhandlere. Hvis du vil vite mer, kan du gå inn på www.stanleyworks.no eller www.fatmaxblades.com

Subjects

Homes & Gardens