Spar tusener, bestill sommerferien nå!

Press release februar 23, 2010 Economy

Nå florerer det med gode ferietilbud. Ikke la tiden løpe fra deg, du kan spare mange tusenlapper på å bestille drømmeferien nå. Ved å benytte fleksibiliteten i ditt kredittkort, kan du betale reisen når det passer deg. Betaling med kredittkort gjør også at bestillingen blir enklere og tryggere.

Cresco

Mange går og drømmer om ferie med sommer og sol, men nøler med å bestille reisen før feriepengene kommer. Når man endelig får bestemt seg for å bestille, kan prisen på reisene ha steget ganske mye. Ved å betale ferien med kredittkort kan du bestille rimelige reiser nå, og betale når det passer deg. Reiseselskapene har mange gode tilbud i denne perioden, og det kan være lurt å se på reiser allerede nå. Gjennom å utnytte fleksibiliteten ditt kredittkort gir, kan det være mange penger å spare.

Bestill din reise på nett
Det er flere fordeler ved å betale med kredittkort. Bestiller du på nett, er kredittkort tryggere enn vanlig bankkort, da du kan reklamere ovenfor ditt kredittkortselskap dersom noe skulle gå galt. Dette gjør din bestilling enklere og tryggere.

Andre fordeler ved bestilling med kredittkort

Noen kredittkort gir i deg tillegg fordeler på selve reisen, som for eksempel rabatter på hotell og leiebiler. Mange kredittkort gir deg også automatisk reiseforsikring når du betaler hele reisen med kredittkort. Forsikringen gjelder som regel reiser både inn- og utland.

Undersøk fordelene ditt kredittkort gir før du skal bestille reise. Kanskje kan du tjene penger på å bytte kredittkort?

Om Cresco
Cresco kredittkort – Norges ledende selskap innen kredittkort som tilbyr Visa eller MasterCard produkter. Cresco tilbyr blant annet Cresco Gold Gullkort med inntil 100.000 kr i kreditt og sms-varsel kjøp du foretar med ditt kredittkort. Andre kredittkort er Cresco Unique, Cresco Access og produktet Cresco Car med drivstoffrabatt. Cresco er en del av DnB NOR Bank ASA.

Subjects

Economy