Sommeridyl med bobleeffekt

Press release april 10, 2006 Lifestyle

Flot ny glasserie med bobler og prikker er i butikkerne nu.

Henriques moritz r
Glasfirmaet Henriques A/S, Moritz R. fortsætter succesen med sine boblende glasserier. Den nye glasbobleserie, som består af skåle, kander, glas og fade er allerede ude i butikkerne nu.

- Via en speciel teknik har firmaets designere opnået at få glasset til at fremstå, som om det er fuldt af sodabobler. Effekten er især dekorativ på forårs- og sommerbordet. Glasserien fås både i turkis, klar og svag rosa med kontrastprikker i mintgrøn, rød og gul, fortæller marketingchef Lise Lotte Bredorf fra Henriques A/S, Moritz R.

Engrosfirmaet Henriques A/S, Moritz R., som er grundlagt i 1832 sælger brugskunst, især glasvarer, til brugskunstforretninger og blomsterforretninger mv. Sortimentet består bl.a. af både klassisk og nyskabende mundblæst glas fra Danmark, de nye EU lande og Fjernøsten samt et flot jule- og påskeprogram. Og den nye glasserie med bobleeffekt er virkelig noget særligt.

Til august kan serien også ses på Formland Messen i Herning, hvor indkøbere fra hele verden kommer for at lade sig inspirere af tidens brugskunst og design.

Yderligere oplysninger fås hos Lise Lotte Bredorf, Henriques A/S, Moritz R.  på telefon +45 86951222
Se også www.henriques.dk
E-mail: [email protected]

Billedtekst: Den flotte boblende glasserie fra Henriques A/S, Moritz R. er dekorativ på forårs- og sommerbordet.

Subjects

Lifestyle