Satu Henson ny administrerende direktør i Travelocity Nordic

Press release november 9, 2009 Tourism

Satu Henson er utnevnt til ny administrerende direktør for det nordiske online reisebyrået Travelocity Nordic. Satu Henson vil være ansvarlig for Travelocitys privatreisevirksomhet i Norden, som drives gjennom varemerkene Reisefeber, lastminute.com, samt livsstil-arrangøren Ticket Service.

Travelocity

Satu Henson kommer fra jobben som Program Director for lastminute.com i Europa og har også sittet i lastminute.com sin europeiske ledergruppe. Satu har lang erfaring fra internasjonalt arbeid i lederstillinger med forbruksvarer og tjenester på Internett. Hun har jobbet med kjente selskaper som Mattel, Razorfish og Sonera. Satu har jobbet for lastminute.com siden 2004.

Satu Henson etterfølger Mats Dahlquist, som forlater Travelocity Nordic 31. oktober.

For mer informasjon vennligst kontakt:
Satu Henson, Adm. direktør Travelocity Nordic
Tel: +44 (0) 7958 33 66 38

Mats Dahlquist

<b>Om Travelocity Nordic</b>
Travelocity Nordic eies av selskapet Travelocity Europe, som igjen eies av amerikanske Travelocity, en av verdens største reisebyråer på nett. Travelocity er en del av Sabre Group som er et verdensledende selskap innen teknologi for fly- og reisebransjen. I Europa finnes Travelocity, Reisefeber og lastminute.com som alle er tilbydere av billige reiser, billige hoteller og billige flybilletter. I samme selskapsgruppe finner vi også Ticket Service og Holiday Autos som tilbyr billig bilutleie over hele verden. Gjennom vår størrelse og kompetanse kan vi tilby informasjon og bestillingsmuligheter for reiser rundt i hele verden til konkurransedyktige priser.

Subjects

Tourism