Rezidor åpner nytt hotell på Gran Canaria

Press release april 21, 2010 Lifestyle

I 2012 åpner Rezidor Hotel Group et nytt hotell på Gran Canaria i Spania. Radisson Blu Residence Gran Canaria vil ligge i kort avstand til landsbyen Arguineguin og inneholde 144 leiligheter, alle med havutsikt.

Radissonblu white

Rezidor Hotel Group driver over 190 Radisson Blu hotell i Europa, Midtøsten og Afrika. Du kan blant annet finne Radisson Blu hotell i Oslo, hotell i London, hotell i København, hotell i Stockholm og hotell i Gøteborg.

- Vi er veldig fornøyde med videre vekst i Spania hvor vi nylig åpnet det første Radisson Blu hotellet i Madrid, sier Kurt Ritter, president og adm.dir i Rezidor Hotel Group. Denne åpningen understreker også vårt engasjement for en ambisiøs vekst av vår unge og stilfulle portefølje av hotell, fortsetter Ritter.

- Vi er glade for at vi kan utvide vårt samarbeid med Rezidor og er trygge på at vi vil gi økt verdi til Gran Canarias turistnæring, kommenterer Lars Wenaas, eier av det nye hotellet.

En perle i Atlanterhavet
Gran Canaria er et av Europas sydligste utpost og ligger rett utenfor Afrika. Med et mildt klima året rundt er Gran Canaria en populær feriedestinasjon for reisende til Spania. Øya er berømt for sine idylliske strender og spennende landskap.

Sørkysten av øya

Radisson Blur Residence vil få beliggenhet på sørkysten av Gran Canaria, nær den populære landsbyen Arguineguin. Dette er et av de roligste stedene langs den klimagunstige kysten.
Hotellet vil selvfølgelig ligge langsmed havet og er en perfekt måte å tilbringe ferien sin i Gran Canaria på.

Hotellet byr også på et moderne rekreasjonsområde med svømmebasseng, tennisbane og et komplett spatilbud. På hotellet vil du også kunne finne fem møterom og en egen avdeling for de som tar med seg jobben på ferie. Hotellet vil også inneholde fem møterom og en egen avdeling for de som tar med seg jobben på ferie.

Velkommen til Radisson Blu Residence Gran Canaria i 2012!

For ytterligere informasjon kontakt:
Christiane Reiter, Director Corporate Communications
+32 2 702 9331, [email protected]
Renu Snehi, Director Corporate Communications
+32 2 702 9241, [email protected]

Om Rezidor Hotel Group
The Rezidor Hotel Group er en av de raskest voksende hotellkjedene i verden. Konsernet har en portefølje på mer enn 380 hoteller i drift eller under utvikling med nær 81.000 rom i 59 land. Rezidor driver varemerkene Radisson Blu Hotels & Resorts, Regent Hotels & Resorts, Park Inn og Country Inns & Suites i Europa, Midtøsten og Afrika. Under en global lisensavtale med det klassiske italienske motehuset Missoni, driver og utvikler Rezidor også den nye livsstils-hotellkjeden Hotel Missoni.

For ytterligere informasjon, besøk: http://www.rezidor.com/

Subjects

Lifestyle