Rezidor åpner nytt hotell i Moskva i Russland

Press release februar 8, 2010 Lifestyle

29. januar 2009 åpnet Rezidor Hotel Group dørene til Park Inn Sheremetyevo Aiport hotell i Moskva.

Radissonblu white

- Vi er både stolte og glade for å inkludere det fantastiske nye Park Inn hotellet, i vår stadig voksende portefølje, sier Renu Snehi, Director Corporate Communication.

Med denne hotellåpningen har Rezidor Hotel Group en portefølje på imponerende 89 Park Inn hotell og 16.500 hotellrom. I Norge er Rezidor Hotel Group best kjent for sine Park Inn og Radisson Blu Hotell. Blant annet finner du Park Inn og Radisson Blu hotell i Oslo, London, København, Stockholm og Gøteborg.

Flott beliggenhet
Den nye Park Inn Sheremetyevo Airport ligger på en av Russlands største internasjonale flyplasser, Sheremetyevo Airport i Moskva.  Flyplassen er et viktig knutepunkt for det russiske flyselskapet Aeroflot, og her ifra kan du reise til 120 forskjellige destinasjoner rundt omkring i verden.

Det nye hotellet har 290 nyrenoverte og elegante hotellrom. Her kan gjestene nyte alle moderne fasiliteter som blant annet klimaanlegg, flatskjerm og trådløst internett for å nevne noe.

Mange muligheter
Hotellet har to restauranter å velge mellom, og her kan gjestene nyte et flott måltid med det beste av ferske og internasjonale retter. På hotellet finnes også Lounge og Lobby baren, hvor gjestene kan slappe av, møte venner og nyte russisk gjestfrihet med et glass vodka eller to.

Noe for alle
På det nye Park Inn hotellet finnes det noe for alle og enhver. Hotellet byr også på et eget treningssenter, kontorer til leie og rikelig med parkering er tilgjengelig.

Hotellets beliggenhet og alle fasilitetene gjør dette til det ideelle stedet for store konferanser eller mindre sammenkomster. Hotellet er ustyrt med 3 moderne og høyteknologiske møterom med plass til 300 personer.
Alle møte- og konferanserom på hotellet byr på moderne fasiliteter og utstyr, i tillegg til høyhastighets nett-tilgang.

En av verdens største byer
Hotellet ligger kun 35 minutter med tog til Moskva, hovedstaden i Russland. Her finnes det en rekke spektakulære attraksjoner som Kreml, Den Røde Plass og St.Basils som bør oppleves.

Moskva er en spennende by som utforskes best til fots, med sine overdådige palasser, gallerier og museer.

Velkommen til Park Inn Sheremetyevo Airport!

Om Rezidor Hotel Group
The Rezidor Hotel Group er en av de raskest voksende hotellkjedene i verden. Konsernet har en portefølje på mer enn 380 hoteller i drift eller under utvikling med nær 81.000 rom i 59 land. Rezidor driver varemerkene Radisson Blu Hotels & Resorts, Regent Hotels & Resorts, Park Inn og Country Inns & Suites i Europa, Midtøsten og Afrika. Under en global lisensavtale med det klassiske italienske motehuset Missoni, driver og utvikler Rezidor også den nye livsstils-hotellkjeden Hotel Missoni.

Subjects

Lifestyle