Reolnyheter - Pressemelding

Press release november 30, 2005 Homes & Gardens

Til Redaksjonen:På vegne av Hammel Møbelfabrikk fremsender vi en pressemelding om reolnyheter ogillustrasjoner. Materialet er til fri redaksjonell anvendelse.Ytterligere opplysninger kan fåes ved Brian Kristiansen, tlf. 0045 89631577 - www.hammel-furniture.dk

Boliginnredning med flatskjerm hitter.

Hammel Møbelfabrikk matcher nye behov med nytt møbelmodul til flatskjermer.
I mange hjem i den vestlige verden setter lyd, bilde eller computere, kommunikasjons- og
opplevelsesutstyr dagsordnen. Det merker en hos den danske møbelprodusenten Hammel Møbelfabrikk, som i den forbindelse lanserer et nytt modul designet til flatskjermer. Det er
et enkelt og stilrent modul, som matcher flatskjermens utseende og samtidig skjuler ledninger, stikk m.m. Modulet er utformet, så det passer inn i Hammels forskjellige produktserier, som Mistral, Rondo, Zense og Update.

Vi produktutvikler naturligvis løbende til de nye behov, og nå merker vi oss en stor interesse fra brukere av flatskjermer. Det har åpenbart gått opp for mange at våres enkle, tidløse, skandinaviske design er som skreddersydd til de store og flotte flatskjermene, som vinner innpass når TVene skal skiftes ut. Opplyser salgsjef Brian Kristiansen ved Hammel
Møbelfabrikk.

For de kundene som ikke ønsker og henge flatskjermen på veggen, har Hammel Møbelfabrikk også en rekke moduler som står på gulvet, som TVen kan stå på.

Hammels enkle design går godt sammen med den moderne boliginnredning, som bl.a. kommer til uttrykk i Skandinavia. Derfor opplever Hammel stor interesse fra disse landene for tiden sier Brian Kristiansen. Han tror bl.a. møblenes store flexibilitet og dermed mulighet for å tilpasse seg de individuelle ønsker er en viktig del av forklaringen.

(bildetekst)

Hammel Møbelfabrikk er forberedt på en innvasjon av nye flatskjermer i norske hjem. En ny modul skjuler ledninger, og på modulene under kan en plassere avspillere o.l.

Ytterligere opplysninger kan fåes på Hammel, tlf. 0045 89631577 - www.hammel-furniture.dk

Subjects

Homes & Gardens