Profesjonell oversettelse på 15 minutter

Press release oktober 14, 2009 IT

Oversettelsesbyrået LanguageWire introduserer nå en banebrytende oversettelsesløsning kalt Live Translation. Live Translation er den perfekte løsningen for utviklere, prosjektledere og markedsføringsmedarbeidere som ønsker tilgjengelighet og hurtighet uten å gå på kompromiss med kvaliteten.

LiveTranslation

Seriøst alternativ til Google Translate
Webbaserte oversettelsesverktøy, som f.eks. Google Translate, får større og større oppmerksomhet fordi de er raske, men ingen garanterer for kvaliteten. Med Live Translation er det reelle mennesker bak teknologien, og kunden er garantert et profesjonelt produkt.

Live Translation bestilles enkelt og raskt online, og den ferdige teksten leveres direkte i kundens mailboks.

Perfekt for IT og utvikling
Live Translation er lagt opp for mindre oversettelser som skal brukes straks. Kunden kan få oversatt inntil 100 ord til en fast, lav pris, og får oversettelsen i retur etter maksimalt 15 minutter.

Denne kombinasjonen er interessant i bransjer hvor det kreves raske omskiftninger, som f.eks. i IT-bransjen hvor det kan være vanskelig å forutse alle de overskriftene og beskrivelsene man kan få bruk for til en ny nettside, et e-læringskurs, CRM-system eller annen teknologi som utvikler seg underveis.

Utviklet i samarbeid med kundene
Den nye tjenesten er utviklet i samarbeid med et antall kunder som har bidratt til å vurdere relevans og brukervennlighet. Charlotte Røvig fra Cassis Media uttaler: ”Denne løsningen for mindre oversettelsene er virkelig superbra." Vi må ofte tilpasse eller tilføye tekst på igangværende prosjekter, og der er Live Translation helt perfekt fordi det er enkelt og raskt.”

Fordeler

• Rask levering
  • Fast, lav pris
  • Profesjonell oversettelse
  • Dokumentasjon og backup på alle tekster

Om LanguageWire
LanguageWire er representert i 5 land og er kjent for sine innovative løsninger. LanguageWire legger stor vekt på å utvikle integrerte løsninger basert på API og har inngått partnerskap med flere større aktører innenfor e-learning og Product Information Management (PIM). LanguageWire er dessuten sertifisert Adobe-partner.

Subjects

IT