Liverpool FC MasterCard i Pondus

Press release november 23, 2009 Economy

I desember kommer humorbladet Pondus i butikkene med et helt spesielt vedlegg. Vedlegget kommer fra Liverpool FC MasterCard og er til ære for alle Liverpool fans i Norge.

Liverpoolcard

At redaksjonen i Pondus er ihuga fans av The Reds er ingen hemmelighet. Store deler av lesermassen til Pondus er også Liverpool supportere og derfor var Pondus et naturlig valg når Liverpool FC MasterCard skulle velge et sted å møte flest Liverpool supportere.

Vedlegget er tegnet spesielt for Pondusbladet og sklir godt inn i bladet i måten figurene er tegnet på.

Kjente Liverpool supportere
En av Norges mest kjente Liverpool supportere er Frode Øverli, mannen som står bak humorbladet Pondus. Hovedfiguren i samme blad er også en trofast supporter som står ved LFC i tykt og tynt.  Nettopp dette og at det ofte refereres til fotball i tegneserier gjorde at Liverpool FC MasterCard ønsker å synliggjøres i Pondus.

Ved hjelp av Pondus ønsker de at supporterne får kjennskap til kredittkortet som er et helt spesielt kredittkort kun for verdens beste og mest trofaste supportere. Et kredittkort med stolthet og ære i ett og samme kort.

-  Liverpool FC MasterCard er allerede et populært MasterCard blant Liverpool supportere, men det er fortsatt mange som ikke vet om kredittkortet. Vi vet av erfaring at mange Liverpool fans leser Pondus og vi ønsker derfor å være til stede hvor supporterne er, sier divisjonsleder i Liverpool FC MasterCard, Frank Nordtømme.

Penger å spare
Dersom du bruker vedlegget til å bestille Liverpool FC MasterCard innen 1. februar 2010 får du fritt årsgebyr første år.

Om Liverpoolfccard.no
Liverpool FC MasterCard er et kredittkort med lidenskap og stolthet i ett og samme kort. Bruk ditt Liverpool MasterCard når du skal ut å reise, kredittkortet kan brukes overalt i verden hvor MasterCard aksepteres.  Med Liverpool FC MasterCard får du reiseforsikring som gjelder i hele verden til alle dine reiser. Liverpool FC MasterCard er en del av DnB NOR Bank ASA.

Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Liverpool_FC

Frank Nordtømme