Kreftforeningen takker Omegavita

Press release april 19, 2010 Health

Kreftforeningen takker Omegavita og alle som abonnerer på Lofotkapselen for støtten Kreftforeningen mottar. For hver solgte pakke av ”Lofotkapselen” går kr 40,- til Kreftforeningen.

Omegavita logo

Til nå har Omegavitaoverført kr 1 113 400,- til støtte for Kreftforeningens arbeid.

Fra Omegavita får Kreftforeningens støttespillere abonnere på Lofotkapselen til redusert pris.

Økt kunnskap har ført til at flere kan behandles. Flere blir friske, og flere enn før lever lenge med sin kreftsykdom. Til tross for fremskrittene øker antall nye krefttilfeller, og det krever økte ressurser  til forebygging av kreft og til kreftomsorg.

Anne Lise Ryel, generalsekretær i Kreftforeningen er veldig takknemlig for støtten de mottar fra Omegavita.

– ”Kreftforeningens arbeid er basert på frivillige bidrag. Støtten som privatpersoner og næringsliv har gitt gjennom Kreftforeningen, har bidratt til at Norge er på et høyt internasjonalt nivå innenfor kreftforskningen. Kreftforeningen takker både Omegavita og alle de som abonnerer på Lofotkapselen. Sammen skaper vi håp og resultater.”

Om Omegavita Norge AS

Omegavita er et av Norges ledende merkevarer innen omega-3. Omegavita er produsent og leverandør av omega-3 produktet Lofotkapselen. Lofotkapselen produseres ved av verdens mest avanserte og moderne fabrikker med høyteknologisk produksjonsutstyr i Reykjavik, Island.
Ytterligere informasjon er tilgjengelig på: www.omegavita.no

Subjects

Health