Kjøreramper til tillhengerbrukere

Press release april 25, 2005 Agriculture

Hjelper traktoren eller motorsykkelen opp på tillhengeren uten hjelp og risiko for skader på kropp eller matriell.

AL-KO Ginge A/S har utviklet en kjørerampe, som brukere av tillhengere vil glede seg over. Problemene var mange da man skulle lesse motorsykkelen eller traktoren opp på tillhengeren, men nå er den tid forbi. Ved hjelp av kjørerampen går det lekende lett, man behøver ikke hjelp fra andre, og man setter ikke liv, lemmer eller matriell i fare. Kjørerampene kan også være ideell der det er store høyde forskjeller.

Kjørerampen er  i aluminium og klarer en belastning på opp til 1.000 kilo, med en høydeforskjell på opp til 85 cm. Rampen som er lett og sikker i buk, har en overflate med sklisikkert profilmønster og med hull der smuss partikler faller igjennom.

Rampen fås både som  rett og buet. Den buede rampen funger slik at frihøyden på kjøretøyet er lik under hele oppkjøringen, derfor risikerer man ikke skader på traktorens skjold. Rampene er mellom 21,4 cm og 26,0 cm bredde og fås i flere lengder fra 150 til 250 cm.

Ginge kjøreramper fås hos Gingre-forhandlere. Nærmere opplysninger på www.ginge.com eller telefon 64 86 25 50

Bildetekst:
Kjørerampen fra Ginge er lett og sikker i bruk, og har en overflate med  sklisikkert profilmønster og hull som  smusspartikler kan falle i gjennom.

Subjects