Julebord på gullstadion

Press release oktober 26, 2009 Sport

Gjør noe annerledes i år og legg julebordet til Lerkendal, årets gullstadion.

RBK

Med julebordsesongen rett rundt hjørnet har mange bedrifter valgt å holde årets julebord på Lerkendal. Derfor er det få plasser igjen!

Lerkendal stadion er kanskje mest kjent for Rosenborg ballklub og alle de minneverdige fotballkampene som har tatt sted her. Lerkendal stadion har også en egen kurs – og selskapsavdeling som rommer alt fra intime sammenkomster til store selskap med opptil 250 personer.

Fra og med 14. november åpner Lerkendal stadion dørene for julebordsgjestene, og hver fredag og lørdag fram til 12. desember vil lokalene være pyntet til noe helt annet enn fotballfest.

Tradisjonell julemat
Våre gjester kommer til oppdekket bord og kan velge blant de deiligste julerettene fra vår julebuffét. Bufféten består av både kald- og varmmat, og under middagen får dere servert drikke ved bordet.

Julebordsfeiringen ved Lerkendal stadion har blitt en årlig tradisjon for mange bedrifter, og folk fra hele Norge strømmer til Lerkendal for å kunne ta del i en litt annerledes julebordsfeiring ved årets gullstadion. Supportere helt fra Vadsø i nord har bestilt seg bord på Lerkendal stadion fordi de ønsker å ta del i gull- og julebordsfeiringen.

Underholdning med levende musikk
Utover kvelden kan hele selskapet trekke ut i fellesområdet og danse til levende musikk. Fellesområdet er åpent for alle gjestene, og her kan man bli kjent med nye mennesker som også er i julestemning.

Har du enda ikke funnet ut hvor julebordet skal holdes? Ta kontakt med kurs- og selskapsavdelingen ved Lerkendal stadion og meld dere på. Det er få plasser igjen!

Kurs- og selskapsavdelingen ved Lerkendal stadion står til full disposisjon dersom du og din bedrift har noen ønsker for hvordan dere ønsker julebordet.

Om RBK
Rosenborg Ballklub er et av Norges beste fotballag og ballklubber, og holder til på Lerkendal Stadion i Trondheim. I spillerstallen finnes blant annet Per Ciljan Skjelbred, Steffen Iversen, Roar Strand, Dario Zahora og Marek Sapara. I tillegg til drift av fotballklubben RBK driver Rosenborg også selskaps- og konferanselokaler på Lerkendal stadion, samt konserter og show. RBK satser nå ekstra på web, blant annet på nettbutikken sin for supporterutstyr og fotballutstyr.

Subjects