En smak av Italia i New York City

Press release november 18, 2008 Tourism

Michelangelo Hotell i Manhattan kombinerer Italias klassiske eleganse med utsøkt New York gjestfrihet.

Michelangelo Hotell ligger ytterst på Times Square og bare sekunder fra Broadway og Central Park, og er som en havn av italiensk raffinement i downtown Manhattan.

Michelangelo Hotell har en vidunderlig beliggenhet for både turister og forretningsreisende. Hoteller er velkent for sine unike spesielt store neoklassiske gjesteværelser, og har bekvemmeligheter som the Buon di Caffe , hvor et gratis utvalg av kaffe, té, biscotti og croissant blir servert daglig.

Hotellet er beskrevet i bladet Travel & Leisure som et av de topp 500 av ‘verdens flotteste hoteller' og har blitt plassert i Conde Nast Travelers utgivelse blant de 'Greatest Hotels of the World'.

Michelangelo Hotell, som er del av den italienske luksushotell gruppen Starhotels, har 178 av verdens største gjesteværelser og suiter i New York City. Stilen er den av Firenzes og Venezias praktfulle palasser, hvor gjestene er omringet av krystall lysekroner, oljemalerier og elegante antikke møbler.
Interiørene reflekterer en stil fra gammel tid med rike venetianske og florentinske stoffer, lamper inspirert av romerske katedraler og treverk bearbeidet fra originale renessansedesign.

I gjesteværelsene finner man stilfulle møbler med dagens moderne bekvemmeligheter på et generøst område på gjennomsnittling 45 m². Rommene har marmorentréer, king size senger, to TV apparater, minibarer, salongområde og enorme badekar, som også gir en atmosfære av en storslått italiensk villa.
Prisene starter fra $595 (NOK 3,241) pr natt. Weekend og firmapriser er tilgjengelig ved forespørsel. .
For videre informasjon om The Michelangelo Hotel, besøk www.michelangelohotel.com

Contact:
The Michelangelo Hotel