AL-KO GINGE SILVER 520 PREMIUM

PERFEKT KLIPPER MED 4-i-1 FUNKSJON

Silver 520 B auto Premium miljo

Silver 520 B Auto Premium

Klipp, oppsamling, bioklipp og sideutkast - den nye bensinklipperen AL-KO Ginge Silver 520 B Auto Premium med 4-i-1 funksjon kan alt. Dette 4-doble talentet med 51 cm. klippebredde ser svært elegant ut med sølv og sort design samtidig som den gir brukeren en allsidig og behagelig funksjonalitetsbredde, som ligger over gjennomsnittet. I tillegg har den en ekstra stor oppsamler.

Klipperen har drift på framhjulene og brede XXL-bakhjul. Disse XXL-bakhjulene er skånsomme mot plenen og bidrar til en enkel styring med utmerket kraftoverføring. Hjulenes størrelse bidrar til stor manøvrering selv i høyt gress.

Håndtaket har forskjellige justeringstrinn og kan derfor justeres etter kroppsbygning. Dessuten kan styret klappes helt ned slik at klipperen opptar minst mulig plass i forbindelse med oppbevaring.

Den nye AL-KO Silver 520 B Auto Premium anbefales til gressplener opp til 1800 kvm. Med dens innovative og asynkrone klippeskjold-design er den spesielt velegnet til å klippe ut i kantene. Multifunksjons rotorkniv gir et funksjonsspenn som med en og samme kniv klarer klipping til side- og bakutkast samt bioklipp (når bioproppen monteres). Disse egenskapene i kombinasjon med det aerodynamiske designet og de 4 basisfunksjonene gjør denne bensinklipperen til en virkelig kvalitetsmaskin.

Klippehøyden kan reguleres med et sentralt plassert håndtak - til mellom 30 og 80 mm. - 7 sentrale innstillingstrinn.

Gressoppsamleren er designet med aerodynamiske luftekanaler og måler hele 70 liter. Den har også automatisk oppsamlermåler. Det spesielle designet på oppsamleren gjør tømmingen enkel og hurtig.

Den nye AL-KO Silver 520 B Auto Premium har en kraftig Briggs & Stratton XRQ 675 Easystart motor som gir kraft til den perfekte klipping, oppsamling, bioklipp og sideutkast. Disse funksjoner sammen med XXL-hjulene er velegnet til svært store gressplener og naturtomter.

Silver 520 B Auto Premium fås hos Ginge-forhandlere. Nærmere opplysninger på http://www.ginge.no/ eller telefon 64862550.

Bildtekst:

Med XXL hjul. Ideell til store gressplener, til høyt gress og skrånet terreng. Med bekvem bakhjulstrekk. Dersom du ikke vil bruke oppsamler eller bioklipp, er det også en mulighet for sideutkast. Dette er det biologiske alternativet som mange foretrekker på større områder.

Ytterligere informasjon hos:

AL-KO Ginge A/S, Postboks 340, N-1401 Ski Tlf. 64862550 Fax. 64862554