Aktieemission i Birkegården A/S

Press release september 20, 2006 Economy

Birkegården A/S er en dansk handelsvirksomhed inden for biometriske produkter som nu udbyder aktier i forventning om og tro på at biometri bliver en del af alles fremtid.

Birkegården Danmark A/S, med hovedsæde i Jyllinge, Danmark er en virksomhed som udelukkende sælger og udvikler biometriske låse og anden form for adgangskontrol og sikkerhed. Biometri er en teknologi i rivende udvikling og omtales i almindelighed som "den næste generation inden for personsikkerhed" og der går ikke en dag uden at der kommer nyheder om forskellige tiltag, hvor dette vil kunne benyttes. Birkegården A/S har allerede gjort det muligt for alle at benytte denne teknologi i det daglige bl.a. ved at udvikle en lås hvor fingeraftryk benyttes som adgang også i den private sektor.

Birkegården A/S´direktør Dennis Jørgensen ser et stort potentiale i og interesse for den højteknologiske udvikling der sker inden for netop denne brance. Birkegården A/S har udarbejdet en aktie emission på forventning om stor interesse for biometri nu og i fremtiden, og for af Birkegården A/S sammen med nye investorer kan drage fordel at det stærkt voksende marked inden for området. Birkegården A/S´s marked er i dag hele Skandinavien samt Tyskland og vi forventer udvidelse af markedsandel i det meste af Europa.

Der er nu mulighed for at blive medinvestor i Birkegården A/S og Birkegården A/S forventer at selskabets omsætning og resultat vil vokse markant de næste par år og at selskabet bliver noteret på First North inden for maximalt 18 måneder.

Birkegården A/S aktie emission er udarbejdet i forbindelse med udbud af 2.500.000 stk. aktier ('Nye Aktier') á nominelt DKK 1,00 i Birkegården A/S. De nye aktier udbydes til en fast udbudspris á DKK 8,00 pr. aktie, i alt DKK 20.000.000,-.

Den tilførte kapital vil hovedsagligt bliver anvendt til udbygning af firmaet, produktion, udvikling og markedsføring.

Birkegården A/S søge samtidig tæt samarbejdspartner/impotør af produkterne til Norge.

Tegning af nye aktier sker her på hjemmesiden: www.birkegaarden.net.
Tegningsperioden forventes at starte onsdag den 1. november 2006 kl. 10.00 til onsdag den 15. november 2006 kl. 16.00.

Subjects

Economy