ADC Nordic blir nordisk distributør av O´Neil mobile skrivere fra Datamax.

Press release november 26, 2008 IT

Portable etikett- og kvitteringskrivere fra Datamax/O´Neil distribueres umiddelbart av ADC Nordic i Norden. Datamax/ O´Neil utvider dermed sin virksomhet i Norden og benytter ADC Nordic som sin autoriserte distribusjonspartner.

2TE Front Short

"Samarbeidet med O´Neil gjør at vi kan tilby våre forhandlere høykvalitets mobile etikett- og kvitteringsskrivere", sier Mikael Svensson, administrerende direktør for ADC Nordic med stor entusiasme. "Dette innebærer at vi utvider vårt produktsortiment med enda en serie kvalitetsprodukter"

"ADC Nordics nordiske organisasjon med fokus på vertikale markeder der potensialet for portable skrivere er stort, gjør at vi er veldig positive til det framtidige samarbeidet", sier Martin Broman, nordisk salgssjef for Datamax/O´Neil.

Mobile kvitteringsskrivere brukes som regel i kombinasjon med håndterminaler med innebygget strekkodelesere som ADC Nordic har ett stort sortiment av. Det er kombinasjonen av mobile kvitteringsskrivere og håndterminaler som gjør det mulig for de som arbeider ute på veien å ta betalt direkte ute hos kunde. Dette medfører besparinger i flere ledd, fra inntjent rente når beløpet betales direkte, til mindre administrasjon og papirhåndtering.

Om ADC Nordic
ADC Nordic er en nordisk distributør av POS (Point of Sale) og ADC produkter, ADC står for "Automated Data Capture", eller automatisk datainnsamling. Vi tilbyr nordiske forhandlere, systemintegratører, datakonsulenter eller andra som selger til sluttkunder - POS og ADC maskinvare, service, programvareløsninger samt markedsføringsstøtte.

www.adcnordic.com

Om Datamax/O´Neil
Datamax O'Neil er en global leverandør av industrielle skrivere og tilbehør. Sortimentet inkluderer stasjonere termoskrivere, mobile skrivere samt portable etikett- og kvitteringsskrivere, programvare, etiketter, billetter og tags. Firmaet tilbyr ett bredt sortiment av skrivere - fra mobile og kjøretøymonterte etikett- og kvitteringsskrivere, kompakte bordsskrivere og mellomklasseskrivere til høykvalitetsskrivere tilpasset for produksjonsindustrien og skrivere for spesialapplikasjoner. Skriverne kan brukes i standardkonfigurasjon eller tilpasses kundens behov ved ulike konfigurasjonsvalg, kommunikasjonsalternativer og applikasjonstilpasset programvare. Datamax O'Neil produserer også etiketter, tagsog billetter i mange formatter og materialer for å kunne møte ulike kunder og bransjers spesielle behov.

Hovedkontoret ligger i Orlando, USA. Datamax O'Neil har et internasjonalt spekter av kunder - alt fra mindre produksjonsbedrifter og handelsbedrifter til store offentlige myndigheter og multinasjonelle firmaer. I tillegg til hovedkontoret i Orlando utvikler og produserer Datamax O'Neil sine mobile skrivere i Irvine, California og etikettproduksjon skjer både i Illinois og California. Firmaets EMEA logistikkplattform ligger i Valance, Frankrike og Datamax O'Neil er representert med salgskontor over hele verden.

www.datamaxcorp.com       www.oneilprinters.com

Subjects