Wellness, Oplevelser og Weekendophold til Danskerne

Pressemeddelelse december 7, 2009 Livsstil

Gavekortet.dk har lyttet og lancerer op til jul 5 nye TemaGavekort

Flere undersøgelser har vist, at wellness, oplevelser og weekendophold står højt på danskernes ønskelister, senest i en undersøgelse fra Pricerunner.dk. Gavekortet.dk har bemærket denne trend og lancerer nu TemaGavekortene: WellnessGavekortet, OplevelsesGavekortet, WeekendGavekortet, Vin&DelikatesseGavekortet samt Cafe&RestaurantGavekortet.

Gavekortgiver bestemmer temaet, men det unikke ved hvert af disse gavekort er, at de giver modtager frihed til selv at vælge, hvornår, hvor og til hvad de, indenfor det valgte tema, vil benytte det modtagne gavekort til.

Vi har erfaret, at folk i stigende grad efterspørger gaver med valgfrihed, men samtidig gerne med en tanke for i hvilken retning at det skal bruges – f.eks. et afslappende ophold til de stressede småbørnsforældre”, udtaler Henrik Ravn, administrerende direktør for Gavekortet.dk, og fortsætter ”samtidig er det en nem og sikker måde for enkeltstående skønhedsklinikker, restauranter og attraktioner at få nye kunder via ét bredt forhandlet og fuldadministreret gavekort”.

Der kan læses mere om TemaGavekortene på www.temagavekortet.dk. De vil blive forhandlet via hjemmesiden www.gavekortet.dk, samt i alle landets 7-Eleven butikker fra og med december.

Livsstil