Vinderne af Chokoladeselskabets Årspriser 2009

Pressemeddelelse marts 11, 2009 Mad & Vin

På Chokoladefestival 2009 søndag d. 8/3 blev Chokoladeselskabets Årspriser uddelt.

Vores Hjerte jpg

Vindere af Chokoladeselskabets Årspriser er:

• Årets Fyldte: Byens Bedste Kager for "Green tea made with passion"
  • Årets Plade: Xocolatl for "Yeyi 70%"
  • Årets Nyhed: A XOCO by Anthon Berg for "at gå hele vejen"

Årets Plade og Årets Fyldte er kåret af et bredt sammensat dommerpanel bestående af fagfolk, pressefolk og medlemmer af Chokoladeselskabets bestyrelse. Alle firmamedlemmer af Chokoladeselskabet er blevet indbudt til at indsende et bidrag til hver af kategorierne. Årets nyhed kåres af Chokoladeselskabets bestyrelse, og alle medlemmer af Chokoladeselskabet har haft mulighed for at foreslå kandidater til denne pris.

Yderligere information

For yderligere oplysninger om Årsprisen og Chokoladeselskabet i øvrigt kontakt formand for Chokoladeselskabet, Tom Hansen på telefon: 61 68 29 25 eller e-mail: [email protected].

Om Chokoladeselskabet
Chokoladeselskabet er en ikke-kommerciel interesseorganisation for chokoladeinteresserede og alle professionelle fagfolk i Danmark. Selskabets formål er at fremme interessen for og kendskabet til kvalitetschokolade. Chokoladeselskabet blev dannet i 1992 af en kreds af gastronomer, kokke og konditorer. Chokoladeselskabet udgiver nyhedsbreve og laver arrangementer for selskabets medlemmer samt offentligheden.

Mad & Vin