Vestjyder gratis til EM-håndbold

Pressemeddelelse januar 18, 2010 Livsstil

Det nye rejsebureau Primo Tours og Dagbladet Ringkøbing-Skjern sender på torsdag et helt fly med vestjyske håndboldfans til EM i Østrig. Turen er gratis for alle deltagerne og de heldige vindere fundet

Bjarke hansen
Bjarke Hansen, direktør for Primo Tours

Torsdag formiddag den 21. januar letter et fly fra Billund Lufthavn med kurs mod østrigske Linz, hvor de danske håndboldherrer kl. 20.15 spiller mod Serbien. Med i flyet er 100 vestjyder, som ikke har betalt en krone for oplevelsen.

Den rundhåndede sponsor for arrangementet er det nye rejsebureau Primo Tours, som har til huse i Ringkøbing.

Direktør Bjarke Hansen fortæller: ”Der er mange måder, man kan markedsføre sig på, når man er ny virksomhed i markedet. Bl.a. kan man lave events, hvor vi giver vores potentielle kunder ”én på opleveren”. Sådan en mulighed så vi ved EM i Håndbold i Østrig, hvor 100 læsere af vores lokale dagblad kommer til at opleve Wilbeks drenge på nærmeste hold.”

”Selvfølgelig skal vi sælge rejser i hele landet, men vi vil først og fremmest gerne være Ringkøbing-Skjern kommunes rejsebureau. Derfor inviterer vi beboerne her - via Dagbladets læsere – gratis til EM i håndbold,” fortæller Bjarke Hansen fra Primo Tours.

Fly fra Billund

Arrangementet starter i busser i Ringkøbing klokken 7.00 torsdag morgen, med opsamling i Skjern lidt senere. Busserne kører mod Billund, hvor turen midt formiddag fortsætter mod Østrig. Efter ankomsten bliver gæsterne kørt ud til Intersportarena i Linz, hvor der varmes op med kampen Island vs. Østrig, inden der kl. 20.00 fløjtes op til Danmarks kamp mod Serbien.

Efter håndboldkampen går turen tilbage mod Danmark, hvor de mange lokale deltagere kan forvente at være tilbage i Vestjylland omkring kl. 02.00.

Flere tusinde deltagere

For at være med i konkurrencen om de attraktive billetter til EM-turen skulle man udfylde en konkurrence-kupon i Dagbladet Ringkøbing-Skjern’s lørdagsudgave og aflevere den hos Primo Tours senest mandag eftermiddag.  Herefter var det bare at vente og håbe på, om man var blandt de heldige, der blev ringet op af Primo Tours mandag aften.

”Interessen har været utrolig stor overalt i kommunen. Det har summet, snakken har gået og vi modtog flere tusinde kuponer fra læsere, som gerne ville med på turen. Så nogle har vi naturligvis måttet skuffe, men måske det bliver deres tur en anden god gang,” slutter Bjarke Hansen, direktør i Primo Tours.

Livsstil