Uddannelsesboom

Pressemeddelelse marts 8, 2010 Uddannelse

Tiden er knap for de fleste. Og det at skulle væk fra kontoret et par dage synes ofte helt uoverskueligt for de fleste. Heldigvis husker Aktiv Kursers kunder værdien og det udbytte, et godt kursus hos Aktiv Kurser kan tilføre, hvorfor virksomheden kan rapporterer om et rekordkvartal allerede ifm. dem mange tilmeldinger, der har været i begyndelsen af året til de 20 forskellige online kurser/efteruddannelser, som Aktiv Kurser har på internettet.

Probanalogo
Logo

Gevinsten ved at tage et kursus eller uddannelse hos Aktiv Kurser er okke blot ny viden og større kompetence. Det er muligheden for at studere hvor og hvornår dette passer ind i kalenderen. Kurserne/uddannelserne består af kursusdage plus e-learning moduler, som man følger via internettet, og mere end 800 erhvervsfolk følger uddannelserne i døgnet - Alene i Danmark.

Aktiv Kurser beretter i denne pressemeddelser, at det især er de store, progressive virksomheder, såsom Novo Nordisk, AP Møller, Danfoss, etc., der tegner sig for de mange tilmeldinger, men også kommunerne og staten har registreret rigtigt mange deltagere.

Nævnte skaber unikke muligheder for at netværke og udveksle erfaringer, problemstillinger og ideer med personer paa tværs af brancher og virksomheder.

Uddannelse

Zip og hent alle filer