transavia.com styrker sit salgsteam i Danmark

Pressemeddelelse november 13, 2009 Turisme

Cimm Barslev bliver en del af transavia.coms salgsteam i Danmark og styrker dermed selskabets greb i det danske marked. Med sin store erfaring og ekspertise vil Cimm Barslev lede transavia.coms salg til alle typer af rejsearrangører på det danske marked

Logo

Cimm Barslev er blevet enig med transavia.com om at fortsætte en allerede succesfuld karriere inden for luftfart og salg i selskabet, og fordobler dermed antallet af medarbejdere på transavia.coms danske kontor.

- Jeg er begejstret for perspektiverne i det danske marked, så jeg ser virkelig frem til arbejdet med at udvikle vores forretningsnetværk og salgsaktiviteter, siger Cimm Barslev, ny salgschef for transavia.com i Danmark.

transavia.coms kommercielle team tæller allerede Ulrika Johnson, der har været ansvarlig for gruppereservationer siden januar 2009. Og en tredje medarbejder kan være på vej til det danske kontor inden længe.

- Med sin store erfaring og ekspertise vil Cimm hjælpe os med at styrke transavia.coms samarbejde med vores danske forretningsforbindelser mange år frem, også når vi i fremtiden udvider vores danske aktiviteter og stab, siger vicedirektør i transavia.com, Norbert Zoet.

Ansættelsen af Cimm Barslev har ikke på kort sigt betydning for det arbejde, som transavia.coms øvrige salgsteam, Frits Schoenmakers og Jantien Jooren, udfører i Danmark. Begge vil fortsætte deres aktiviteter i det danske marked de kommende måneder.

Cimm Barslev vil i løbet af de kommende uger præsentere sig for danske kunder og forretningsforbindelser.

<b>Om transavia.com</b>
transavia.com er et selvstændigt medlem af Air France – KLM gruppen. Efter 31 regnskabsår i træk med overskud har selskabet i dag 1.700 medarbejdere og betjente sidste år 5,5 mio. passagerer. transavia.com er udbyder af flyrejser, billige flybilletter, bl.a. flybilletter til Barcelona, flybilletter til Nice og flybilletter til Malaga. Du kan til enhver tid se vores bedste tilbud på den danske webside for transavia.com.

For reservationer og information:
Internet: http://www.transavia.com/hv/da-DK/forside

Turisme