To nye Netto-kogebøger

Pressemeddelelse juli 21, 2006 Helse

Begge bøger udkommer samme dag og kan købes i NETTO fra og med: mandag d. 7. august 2006 (uge 32).

Loyale mod hvert af bøgernes tema har vi bevidst gjort bøgerne stilistisk og grafisk forskellige, selvom begge bøger handler om mad, der er kræset om. Mad der serveres i små portioner, hvor man kan vælge at spise én eller flere af hver servering.

Tapas har i de senere år udviklet sig til en modespise her i Danmark. Ofte serveret som små kreative mesterværker. I den forbindelse er det godt at huske på, at de oprindelige tapas var enkle snacks sammensat af eksempelvis brød, skinke, oliven, grillede champignoner og kødboller. Dertil at de spanske tapas har deres traditioner.

I bogen ģsmå serveringerĢ har vi ønsket at fokusere på, at serveringerne enten visuelt eller smagsmæssigt opfylder flere forventninger på én gang, så det hele allerhelst går op i en højere enhed.

For at nå dertil har vi valgt, at tilberedelserne af de små serveringer f.eks. tager deres udgangspunkt i populære madtraditioner, fusioner af smagsoplevelser eller små virkningsfulde visuelle madpræsentationer.

Info:
Når bøgerne er udsolgt i Nettos butikker, vil de være til salg på www.d3.dk.
Derfor kan bøgerne relevant anmeldes i medier, der har en længere produktionstid.
ģTAPAS & SNACKSĢ, 72 sider, indbundet og gennemfotograferet i farver.
ģsmå serveringerĢ, 72 sider, indbundet og gennemfotograferet i farver.

Bøgerne er som seriens øvrige bøger skrevet og produceret af Jette Bogø og Helge Stig, Forlaget d3, www.d3.dk.
Illustration: Jette Bogø
Foto: Helge Stig, d3 studio
Udgivet af: Forlaget d3, www.d3.dk og Netto.
Trykt hos Arco Grafisk A/S i Skive.
Til salg i alle Netto-butikker fra 7. august 2006 - så længe lager haves.
Derefter vil begge bøger være til salg på www.d3.dk til prisen kr. 30,- + forsendelse.

Eksemplarer af bøgerne til anmeldelse kan rekvireres. Send en mail til Jan Justensen, [email protected].

Helse