Tiger Music udsender ny musik til 20 kroner cd’en

Pressemeddelelse oktober 27, 2006 Multimedier

Nyt dansk pladeselskab udgiver fire cd’er med ny dansk musik

Mendez cover tryk1
Musik er liv og derfor er det en stor glæde for os i Tiger Music at udsende de første fire cder ny dansk musik. Vi synes det er for vildt at være med til at udgive helt ny musik - i fire vidt forskellige genrer. Du kan opleve den herboende cubanske trubadur Alex Mendez, der får dig til at drømme om Havannas livlige gader. Du kan skråle sammen med de eksplosivt punkede rockere, Turpin, der lyder som om de bor i Rabalderstræde. Du kan lytte til de tænksomme, new yorker melodiske Stainless og til det funky, skarpt musicerende Klezmofobia.

Alle kunstnerne har allerede spillet på danske scener og nu kan man købe deres musik på cd til 20 kroner i 48 Tigerbutikker i Danmark  og i Tigerbutikker i England, Tyskland, Island og Sverige.

Med Tiger Music viser vi, at det kan lade sig gøre at udgive ny musik af høj kvalitet for næsten ingen penge. Med et bliver Tiger butikkerne også musikbutikker, der giver nye danske bands muligheden for nå et stort publikum til glæde for nysgerrige ører.

Tiger Music er et nyt dansk pladeselskab under Tiger.
Tiger Music udgiver fire cd albums med ny dansk musik den 27. oktober 2006:

- Alex Mendez `Ella no escucha la trova´
- Klezmofobia `Tantz!´
- Turpin `Superhelte´
- Stainless `Reels From a Small Company´

Cderne kan kun købes i Tigerbutikkerne
Musikken vil kunne høres i udvalgte Tigerbutikker samt på www.tiger.dk/tigermusic

PLADERECEPTION
Vi inviterer til pladereception hos
Tiger, Kultorvet, lørdag den 4. november kl. 12.30. Alle er velkomne.

Benjamin Lajboschitz, [email protected]
Tina Schwarz [email protected]