Startskuddet lyder til Midt-Databutik i Odense

Pressemeddelelse august 27, 2007 IT

Lørdag den 1. september kl. 10.00 åbner Midt-Data dørene for en ny stor butiksudstilling i Bilka-Byen, hvor man finder alt inden for IT. Åbningen bliver fejret med trylleri, konkurrencer, et kæmpe udvalg af it-produkter og attraktive tilbud.

Fortryllende konkurrencer

Der er trylleri og underholdning på programmet, når Midt-Data åbner forretningen den 1. september i Odense. I forbindelse med festlighederne har man nemlig mulighed for at opleve close-up trylleri med Creative Magic, der på magisk vis fængsler publikum med sine tricks. Tør man udfordre tryllekunstneren, er der gode præmier på højkant...

Kundevenlig placering i Bilka-Byen

Butiksåbningen bliver fejret med spændende produkter og nyeste løsninger inden for blandt andet software, printere, kameraer og computere til fordelagtige priser.

Den nye Midt-Data forretning er placeret i Bilka-Byen, der er et af Odenses mest dynamiske og attraktive indkøbsområder. Det har været vigtigt for Midt-Data at vælge en kundevenlig placering, hvor både tilkørselsveje og parkeringsmuligheder er optimale.

Personlig service og bredt varesortiment

Uanset om man er på udkig efter en ny bærbar computer, en fladskærm til hjemmet, et navigationssystem eller måske bare har lyst til at se det nyeste inden for it-produkter, er den nye Midt-Data butik i Odense det rette sted.

- Vi har erfaret, at en stor del af vores kunder foretrækker den personlige betjening og rådgivning i forhold til køb af it-produkter. Derfor satser vi på en lang række forretninger rundt i landet, hvor vi kan opfylde den enkelte kundes behov, fortæller Midt-Datas administrerende direktør Allan Carøe Sørensen.

For yderligere information kontakt:

Adm. direktør for Midt-Data A/S, Allan Carøe Sørensen på tlf. 87 256 460

Fakta om Midt-Data:

• Midt-Data i Odense åbner lørdag den 1. september kl. 10.00 på Ørbækvej 109 i Bilka-Byen tæt på Rosengårdcentret, Skousen, Musikhuset Aage Jensen og Bilka.
  • Butikken i Odense er Midt-Datas fjerde.
  • Midt-Data har hovedkontor i Viborg og beskæftiger på nuværende tidspunkt cirka 70 medarbejdere.
  • Læs mere på midtdata.dk.

IT