Spar minimum 15.000 kr. om året ifølge dagbladet BT

Pressemeddelelse april 25, 2008 Samfund

Tilbudonline.dk er en ny forbrugerportal som på kun 5 måneder har tiltrukket 113.000 brugere. Portalen har til formål at gøre dagligvareindkøb lettere og mere overskuelige. Det der adskiller tilbudonline.dk fra andre lignende portaler er, at det er muligt at søge på enkelte varer direkte i tilbudsaviserne fra alle de store danske detailkæder. Udover detailvirksomhederne, har vi aftaler med en lang række andre virksomheder som har deres aviser liggende på sitet. Nogle af vores vigtigste værdier er tillid og gensidig respekt overfor for både brugere og vores samarbejdspartnere. Derfor indhenter vi altid kædernes accept før vi lægger deres aviser på sitet, ligesom vi sætter en ære i at holde nyhedsbreve o. lign. ved en lav frekvens.

Tilbud

Som bruger har man mulighed for at lave en elektronisk indkøbsliste, enten ved at bladre igennem aviserne på traditionel vis, og så klikke på de varer man ønsker at tilføje, eller ved at søge på den ønskede vare og få resultaterne vist i listeform som man kender det fra fx Google. Derudover er det muligt at lave en avanceret søgning, som medregner brugerens adresse og kan søge i en radius fra brugerens bopæl. Til sidst er det muligt at få vist en ruteplan til de butikker varerne fra indkøbslisten er på tilbud i.

Det er i øjeblikket muligt at søge i de følgende detailvareaviser: Aktiv Super, Alta, Bilka, Fakta, Føtex, Kvickly, Kvickly Xtra, Kwik Spar, Netto, Rema 1000, Spar, Super Spar, SuperBest og Superbrugsen. Der kommer løbende flere til, og udover detailaviserne har vi et bredt udvalg af andre tilbudskataloger der spænder fra de store kendte kæder, til mindre virksomheder.

Den service vi tilbyder både brugere og samarbejdspartnere, lægger op til at folk der er trætte af de trykte tilbudsaviser, kan tilmelde sig ”Reklamer nej tak” ordningen, uden at miste overblikket over hvad der er på tilbud i deres lokale supermarkeder. På den måde kan detailkæderne nå det efterhånden store segment af forbrugere som er tilmeldt ordningen. Det koster ikke noget at have aviserne liggende på sitet, og vi gør butikkernes tilbud søgbare i vores system hver uge. 113.000 forbrugere kan nu læse deres tilbudsaviser ét sted, i stedet for at skulle rundt på butikkernes individuelle sider og medlemstallet vokser dagligt.

Tilbudonline.dk drives af Mediavizion ApS, som er en nystartet dansk medievirksomhed med 37 ansatte. Mediavizion samarbejder med en lang række danske virksomheder om at eksponere deres brands og produkter overfor deres potentielle kunder.

Samfund