Sommerudsalg med rabatter – der batter

Pressemeddelelse juli 16, 2008 PR

Et rigtigt udsalg giver kunderne rabatter, der batter! Hos Imercos sommerudsalg er der i år ekstra store besparelser at hente for kunderne. Mange varer er nemlig sat ned til under halv pris for at gøre plads til et nyt og spændende varesortiment.

Imerco-kæden har store planer for fremtiden. Imerco blev sidste år omdannet til kapitalkæde og blev dermed omdannet fra en frivillig kæde med selvstændige butikker til én samlet kæde. Det skal også kunne ses på butikkernes vareudbud. I år skal mange af landets 150 butikker bygges om, og der skal ryddes ud og op for at gøre plads til et nyt grundsortiment, som alle butikker skal have fra den 1. september.

Ombygning kommer kunderne til gode
Det kommer kunderne til gode, der i år virkelig kan glæde sig til store besparelser. Mange af de kendte mærkevarer er sat ned til under halv pris, fordi der skal være plads til nye varer.

"Vores butikker får et ansigtsløft i år, og derfor skal der bygges om og ryddes op i butikkerne. Samtidig skal alle butikker have et nyt og ens grundsortiment, som kan være forskelligt fra de varer, der findes i de enkelte butikker nu. Derfor skal vi have solgt ud af vores eksisterende varer, så der kan blive plads til de mange spændende nyheder i den nye sæson", forklarer Imercos marketingchef Anette Rasmussen. Ombygningen og det nye sortiment er en del af en større relancering, som Imerco vil slå dørene op for i september.

Et rigtigt sommerudsalg begynder i sensommeren
På trods af fornyelser og ombygninger mener Imerco dog fortsat, at et rigtigt sommerudsalg først begynder i slutningen af sommeren, nemlig i juli eller august. Det gælder således også for i år, hvor udsalget med de mærkbare besparelser falder i uge 31 og 32. Udsalget giver kunder en chance for at opgradere køkkenudstyret eller at investere i lækkert design til langt færre penge end normalt. Dette års udsalg vil altså også være optakt til de nye og mere moderne butikker, som kunderne kan se frem til i efteråret.

Læs mere om udsalget og find nærmeste Imerco på www.imerco.dk

PR