Rezidor åbner nyt hotel i Moskva, Rusland

Pressemeddelelse februar 11, 2010 Livsstil

Den 29. januar 2009 åbnede Rezidor Hotel Group dørene til hotellet Park Inn Sheremetyevo Airport i Moskva.

Radissonblu white

- Vi er både stolte og glade for at inkludere det fantastiske nye Park Inn hotel i vores stadig voksende portefølje, siger Renu Snehi, Director Corporate Communication.

Med denne hotelåbning har Rezidor Hotel Group en portefølje på imponerende 89 Park Inn hoteller og 16.500 hotelværelser. Rezidor Hotel Group er mest kendt for sine hotelkæder Park Inn og Radisson Blu. Blandt andet finder du Park Inn og Radisson Blu-hoteller i Oslo, London, København, Stockholm og Gøteborg.

God beliggenhed
Det nye Park Inn Sheremetyevo Airport ligger i en af Ruslands største internationale lufthavne, Sheremetyevo Airport, i Moskva. Lufthavnen er et vigtigt knudepunkt for det russiske flyselskab Aeroflot, og har afgange til 120 forskellige destinationer rundt omkring i verden.

Det nye hotel har 290 nyrenoverede og elegante hotelværelser. Her kan gæsterne nyde alle moderne faciliteter, såsom klimaanlæg, fladskærm og trådløst internet, for bare at nævne nogle få.

Mange muligheder
Hotellet har to restauranter at vælge imellem. Her kan gæsterne nyde et lækkert måltid mad bestående af de bedste frisklavede internationale retter. På hotellet finder man i tillæg Lounge og Lobby baren, hvor gæsterne kan slappe af, møde venner og nyde russisk gæstfrihed med et glas vodka eller to.

Noget for hver en smag
På det nye Park Inn hotel findes der noget for alle og enhver. Hotellet har blandt andet eget fitnesscenter, kontorer til leje samt rigeligt med parkeringsmuligheder.

Hotellets beliggenhed og alle faciliteterne gør dette til det ideelle sted for store konferencer så vel som mindre sammenkomster. Hotellet er udstyret med tre moderne og hightech mødelokaler med plads til 300 mennesker.
Alle møde- og konferencelokaler på hotellet byder på moderne faciliteter og udstyr i tillæg til internettilgang med høj hastighed.

En af verdens største byer
Hotellet ligger kun 35 minutter med tog fra Moskva, Ruslands hovedstad. Her findes en række spektakulære seværdigheder så som Kreml, Den Røde Plads og St.Basils, som må opleves.

Moskva, med sine overdådige paladser, gallerier og museer, er en spændende by, der bedst udforskes til fods.

Velkommen til  Park Inn Sheremetyevo Airport!

Om Rezidor Hotel Group
Rezidor Hotel Group er en af de hurtigst voksende hotelkæder i verden. Koncernen har en portefølje på mere end 380 hoteller i drift eller under udvikling med tæt på 81.000 rum i 59 lande. Rezidor driver varemærkerne Radisson Blu Hotels & Resorts, Regent Hotels & Resorts, Park Inn samt Country Inns & Suites i Europa, Mellemøsten og Afrika. Under en global licensaftale med det klassiske italienske modehus Missoni driver og udvikler Rezidor også den nye livsstilshotelkæde, Hotel Missoni.

Livsstil