Rekord i nethandel trods krise

Pressemeddelelse juli 22, 2009 IT

Netbutikken Romantiske-Gaver.dk fordobler omsætning fra sidste år. ”Det er mange gaveartikler og mange romantiske hilsner, der skal ekspederes. Folk sidder åbenbart hjemme foran computeren og bestiller deres gaver frem for selv at gå i butikkerne. Normalt falder salget når solen skinner, men nu skal sommerferien bruges til at pakke ordrer, siger Helle Nordbjerg i www.Romantiske-Gaver.dk.

Oms rg

Romantiske-Gaver.dk oplever større loyalitet. Mange kunder bestiller mere end en enkelt gang. I tillæg er der begyndt at komme flere ordrer fra Norge.

Helle Nordbjerg syntes ikke rigtig der var et decideret sted hvor romantiske gaver var samlet et sted. Så rullede idèen og hun gik i gang med at undersøge Internettet og gøre aftaler med grossister. Min webshop er et ydmygt forsøg på at gøre det nemmere og hurtigere at handle gaver til den man holder af. Så må vi se om jeg kan fortsætte med at vokse med min lille online nichebutik, afslutter en sommertilfreds iværksætter.

IT