Protracking øger sit fokus på healtcare-området.

Pressemeddelelse august 19, 2009 Elektronik

Protracking med adresse i Viborg har pr. 1.9.09 ansat Michael Jannak som erhvervskonsulent, som et led i firmaets fremtidige strategi om fortsat vækst og med udvidet fokus på det offentlige marked – herunder blandt andet inden for healthcare-området.

Protracking har igennem 15 år udviklet og solgt GPS-udstyr til brug for blandt andet flådestyring og står således bag systemerne WebTrack og WinFleet. Systemerne kan også bruges i forbindelse med sikring af biler, maskiner m.m., således de vil kunne lokaliseres ved eventuel tyveri. Se i øvrigt firmaets hjemmeside www.protracking.dk

Michael Jannak, der tidligere har arbejdet med salg af GPS-løsninger indenfor healthcare-området til brug for personeftersøgning, har således en stor erfaring og viden – primært indenfor demens- og downs syndrom-området, men skal herudover også arbejde med salg til protracking’s stigende antal erhvervskunder.

Bjarne Nielsen fra protracking udtaler, at han glæder sig til samarbejdet med Michael Jannak og ser frem til at kunne tilbyde sine i forvejen mange kommunale kunder større fokus på healthcare-området.

Med ansættelsen af Michael Jannak som erhvervskonsulent vil protracking -  sammen med sin nuværende dygtige konsulenter og teknikere -  kunne fortætte sin positive vækst og honorere kundernes fremtidige ønsker og behov.

Viborg, den 19. august 2009

Elektronik