Privathospitalet Valdemar

Pressemeddelelse september 26, 2005 Helse

Frank Lønberg ny Reumatolog i Privathospitalet Valdemar

Speciallæge i reumatologi Frank Lønberg er blevet tilknyttet Privathospitalet Valdemar og hospitalet kan herefter tilbyde kortere ventetid for reumatologisk vurdering og behandling for ventelistepatienter på de offentlige sygehuse. Undersøgelse og behandling er gratis for ventelistepatienter. Privatpatienter med og uden sundhedsforsikringer kan ligeledes betjenes uden ventetid. Mange kommuner og forsikringsselskaber betaler endvidere for undersøgelse og behandling hos Privathospitalet Valdemars reumatolog.

”På landsplan er der stor mangel på reumatologer og det er derfor glædeligt at vi nu i Privathospitalet Valdemar kan tilbyde undersøgelse og behandling hos gigtlæge uden ventetid, udtaler direktør og kiropraktor Jens Jacobsen. ”

Frank Lønberg har tidligere været ansat som overlæge i PTU (Landsforeningen af polio og trafikulykkesramte) i København og senest som overlæge og leder på Rygcentret i København. Gennem sit virke hos PTU har Frank Lønberg erhvervet en særlig ekspertise omkring piskesmældsskader og skader på rygmarv og ryg. Som leder af Rygcenteret i København har Frank Lønberg yderligere erfaringer med rygpatienter og med tværfaglig behandling af rygpatienter. Frank Lønberg behandler derudover patienter med leddegigt og lignende gigtlidelser. For yderligere information kontakt Privathospitalet Valdemar på telefon 57610914 eller www.Privathsopitaletvaldemar.dk

Frank Lønbergs arbejdsopgave i Privathospitalet Valdemar er primært at undersøge privatpatienter, ventelistepatienter (patienter der har ventet mere end 2 mdr. i det offentlige sygehusvæsen) og deltage i de tværfaglige undersøgelser sammen med Privathospitalets kiropraktorer, rygkirurg, fysioterapeut og sygeplejerske.

Patienter henvist via den offentlige sygesikring og egen læge varetages fortsat af  Jens Z. Mortensen og Jan Christensen, som grundet travlhed har vanskeligt ved at afse tid til at deltage i Privathospitalets øvrige aktiviteter.

Jens Jacobsen, direktør og kiropraktor, Privathospitalet Valdemar, tlf.:  57610914 el. 40630914.

Helse