Pakkekalender for kvinder

Pressemeddelelse december 1, 2008 IT

12 internetforretninger er gået sammen om at uddele pakker og give rabatter til 2000 kvinder på Facebook

Pakke nr. 2 fra Lunalai d. 1. dec.
Dagens pakke i Pakkekalender for Kvinder

I dag starter en pakkekalender på Facebook, og hver dag frem til jul bliver der trukket lod om én eller flere pakker. Pakkerne indeholder smykker, sæber, shampoo, brugskunst, sengetøj, blomsterfrø mm. Mange af de deltagende internetforretninger giver desuden gode rabatter til alle, der deltager i pakkekalenderen.

Pakkekalenderen vil i de kommende uger sprede julestemning på Facebook og bringe daglig hygge, spænding, gode tilbud og inspiration til julegaveindkøbene. Lunalai lægger ud d. 1. dec. med to pakker med unika designsmykker. Samtidig giver Lunalai 10% rabat på alle smykker i webshoppen.

De kommende dage vil byde på pakker og gode tilbud fra følgende internetforretninger:

Lind Tolborg Design har taget initiativet til Pakkekalenderen, der er en julegave til deres kunder og fans på Facebook. Gaven består dels i muligheden for at vinde pakker og modtage gode juletilbud og dels i at lære 11 nye internetforretninger at kende.

Lind Tolborg Design fremstiller unika glasperler og smykker af glas. Glasperlerne bliver lavet i hånden i eget glasværksted, og nogle er designet, så de passet til de kendte samle-armbånd (Pandora, Troldekugle og Biagi). Andre glasperler bliver brugt til et udvalg af smykker, hvor glasperlerne i mange tilfælde kan udskiftes efter behov. Det gælder eksempelvis for halskæder, fingerringe og armbånd.

Lind Tolborg Design har selv valgt at give fire pakker til pakkekalenderen, og alle deltagerne får 10% rabat på hele sortimentet. Derudover er deltagerne velkomne til åbent værksted d. 7. dec. kl. 14-16 i Klokkerhaven 46 i Ballerup.

God jul fra alle 12 internetforretninger.

IT

Pakke nr. 1 fra Lunalai d. 1. dec.
Hent | 0,58 MB | 1944 x 2592 | .JPG

Pakke nr. 2 fra Lunalai d. 1. dec.
Hent | 0,32 MB | 1296 x 1949 | .JPG

Lind Tolborg Design Visitkort forside
Logo og perlerække med unikke glasperler til Pandora og Troldekugle armbånd
Hent | 0,94 MB | 1417 x 2150 | .jpg