På mirakelkur med KirurgiRejser.dk

Pressemeddelelse august 28, 2006 Helse

I forbindelse med arrangementet Sund Livsstil i Forum fra d. 6. – 8. oktober 2006, tilbyder KirurgiRejser.dk gratis foredrag omkring muligheden for, at komme overvægten til livs.

”Kom overvægten til livs” er titlen på foredraget v/Dr. Med. Steffen Krause fredag d. 6. oktober 06 kl. 17:00 i Forum, København. Under foredraget vil der være mulighed for at stille spørgsmål relateret til overvægt samt fedmeoperationer direkte til Dr. Steffen Krause.
Gastric Banding, Gastric Bypass og Mac Lean er navne på kirurgiske indgreb, som er anerkendt i den vestlige verden for, at bidrage til massive vægttab hos mennesker der lider af fedme et problem, der bliver stadig større i bl.a. det danske samfund.
Dr. Krause arbejder som ledende overlæge på den kirurgiske afdeling på sygehuset i Tönning under Klinikum Nordfriesland, hvortil KirurgiRejser.dk bl.a. arrangerer pakkerejser. Således opnår skandinaverne mulighed for, at komme deres fedme til livs oven i købet til under halv pris og uden ventetid.
KirurgiRejser.dk tilbyder Gastric Banding i Tyskland samt Gastric Bypass og Mac Lean i Belgien. Disse indgreb er på meget kort tid blevet særdeles attraktive blandt overvægtige danskere, som betragter det som deres sidste udvej i kampen mod kiloene.

Kort om indgrebene
I en kirurgisk procedure placeres et mavebånd rundt om den øvre del af maven. Dette skaber en ”lomme”, som kun kan indeholde en lille mængde mad. Systemet hjælper ikke blot patienten til at spise mindre, men forøger også tiden, det tager at fordøje maden.

KirurgiRejser.dk tilbyder gratis fribilletter til messen for interesserede på tlf. 35 38 77 77.

For yderligere information:

E-mail:[email protected]
Web:KirurgiRejser.dk

Andet:Sund-Livsstil.dk

Cosmetic Travels ApS er et dansk anpartsselskab, som står bag www.KirurgiRejser.dk. KirurgiRejser.dk har på blot et par år sendt over tusind danskere til professionelle, prisvenlige klinikker i udlandet. Virksomheden har optrådt adskillige gange i de danske medier, herunder på DR, i TV 2s Dags Dato, Politiken, Ekstra Bladet mm.

Helse