NYT STORMAGASIN I NÆRUM

Den første weekend af maj indvier Bilia Personvogne A/S deres nye anlæg i Nærum

CAP 3963
Nærum Hovedgade 1, 2850 Nærum

Med plads til mere end 100 nye og brugte biler i 2 etager, og hele 3 mærker samlet under ét tag, giver Bilias ny-renoverede afdeling i Nærum ordet "stormagasin" en helt ny betydning.

Afdelingen beliggende på Nærum Hovedgade 1, har i løbet af det seneste år været gennem en omfattende renovering og tilbygning, men nu står den største danske Bilia-afdeling nogensinde færdig.

Med et salgsareal på mere end 2400 m2 og et moderniseret værksted med plads til 30 biler ad gangen, bliver Bilia i Nærum dermed et af Storkøbenhavns allerstørste anlæg.

Med åbningen af det nye "stormagasin" flytter Bilia samtidig deres faciliteter og medarbejdere fra Lyngby til Nærum. Flytningen indebærer desuden, at afdelingen får 3 bilmærker i sortimentet idet Ford introduceres i afdelingen, der i forvejen har Volvo og Renault.

Kom til åbningsfest!

Bilia i Nærum indvies i weekenden den 3.- 4. maj, hvor alle er velkommen. Festen indledes officielt lørdag kl.10.00, hvor den røde løber bliver rullet ud, det berømte bånd klippet og de første 100 fremmødte modtager en gave.

Åbningen af det nye "stormagasin" skydes i gang med et brag af en fest med bl.a. underholdning af tryllekunstneren Mr. Mox og Lisa kendt fra X-Factor. Derudover er der en lang række events, konkurrencer med flotte præmier, stribevis af gode tilbud på biler og tilbehør på programmet. Og som noget ganske særligt har Bilia i Nærum denne weekend Nordisk premiere på den længe ventede Ford Kuga.

Med til en ordentlig fest hører naturligvis lidt godt til ganen. Derfor serverer Bilia hele weekenden helstegt pattegris og lækre friske smoothies for alle besøgende. Festen varer hele weekenden den 3. - 4. maj fra kl.10-16. Se detaljeret program på www.bilia.dk

Vel mødt i Nærums nye stormagasin!

Motor