Nyt krydderi til grillen

Pressemeddelelse maj 22, 2008 Mad & Vin

Den øgede brug af grill på de danske terrasser sætter krav til tilbehøret

Grillopskrift

Sommeren er nu kommet og det ses på røgskyerne over de danske haver. Grillen bruges i dag ikke kun til festlige lejligheder men ofte som en del af den daglige madkultur. Efterhånden kan alt tilberedes på grillen og det sætter krav til nyt og smagfuldt tilbehør.

KonditorBager arbejder hele tiden på at udvikle nye koncepter, som følger tidens trend - og lancerer derfor nu nye, smagfulde Brødmarinader, der gør det muligt for kunderne selv at kryddere en Sommer Baguette efter netop deres smag. "Det bliver mere og mere populært at lave aftensmaden til hverdag og til fest på grillen, og netop derfor er det oplagt at tage Brødmarinader ind i sortimentet", udtaler kædechef Erik Thuesen.

Der findes i alt tre forskellige Brødmarinade varianter: Hvidløg & oregano, Chili & vanille og Soltørret tomat & oregano. De er alle oliebaseret. Marinaderne pensles på brødet med rund hånd og derefter lægges brødet på grillen eller stilles i en varm ovn i 2 - 4 min.

Skulle du som læser have fået lyst til at vide mere om Brødmarinader eller finde din nærmeste KonditorBager, så klik ind på www.konditorbager.dk .

Mad & Vin