NYHED – VIKING iMow robotplæneklipper

Pressemeddelelse april 13, 2010 Hus og Have

Stihl lancerer under sit varemærke VIKING, en ny moderne robotplæneklipper som klipper græsplænen helt af sig selv

MILJ MI555C 012

Lanceringen af iMow er bare et eksempel på VIKINGs ambitioner om at blive den ledende indenfor produkter som lever op til de bevidste haveejeres krav om kvalitet. Vi er glade for at kunne tilbyde den bevidste haveejer en virkelig gennemtænkt robotplæneklipper, siger produktchef Niclas Zetterberg.

Den selvkørende Robotplæneklipper findes i to modeller. Begge modeller er udstyret med bioknive. iMow har både regn, løfte og stødsensor. iMow har som standard indbygget tyverisikring. Begge maskiner er udstyret med et stort og meget letforståeligt display, som gør arbejdet med disse maskiner enkelt og ligetil.

iMow MI 555 C har som en ekstra feature fjernbetjening, så man selv fra terrassen, kan styre slagets gang. Desuden har den et indbygget kompas som hjælper den til en mere effektiv og hurtig klipning.

Med iMow kan det næppe blive enklere at have en konstant nyklippet og velholdt græsplæne og samtidig få mere tid til at nyde sommeren, siger Nicklas Zetterberg.

iMow markedsføres og sælges gennem Stihls Servicerende faghandel i Danmark.

Fakta MI 322 C/MI 555 C:

Batteri: 2 x 12 V, 12/20 Ah

Klippebredde: 20/53 cm

Plæne str.: 400/2.000 kvm

Vægt: 18/38 kg

Få mere information:

Stihl

Søvangsvej 1-5 - 2650 Hvidovre - Tlf. 3686 0500

[email protected]/www.stihl.dk

Stihl og VIKING sælges udelukkende igennem den Servicerende faghandel.

Hus og Have