Ny møbelforretning i Fredericia

Pressemeddelelse januar 28, 2010 Familie

More2home.dk åbner et showroom mere – denne gang i Fredericia

Puzzzl sovesofa

1. februar åbner det nye showroom på Fuglsang Allé. Her kan du udover at se og mærke på de lækre møbler som du bestiller over nettet, også besøge vores outlet-afdeling hvor du kan købe restlagervarer. I forbindelse med åbningen, har vi særdeles gode tilbud – hold øje med os på nettet og TV2-reklamerne!

More2home.dk er en møbelforretning, der adskiller sig fra andre ved at fungere som netbutik. Det betyder at du kan få hele møbelforretningen hjem i din stue, og i ro og mag kigge på de mange spændende designermøbler samt boligkunst, som den nye forretning tilbyder. Men ikke mindst er der rigtig mange penge at spare (op til 50%), fordi man med konceptet springer mange af de fordyrende mellemled over.

Selvom More2home er en ret ny forretning, har teamet bag mange års erfaring.
- vi har siden 1991 leveret kvalitetsmøbler til møbelhuse over hele Europa, men nu leverer vi direkte til kunden. Vores erfaring gør at vi kan levere høj kvalitet til rigtig fornuftige priser, fortæller Carsten Krogsgaard fra More2home.

Og netop kvaliteten er noget der ligger Carsten’s hjerte nær.
- for at sikre den optimale kvalitet har vi vores egne folk til at rejse rundt i verden og foretage skrappe kvalitetskontroller. Det gør samtidig at vi har et tæt forhold til vores leverandører. Vi har desuden en møbelarkitekt som dels designer mange af vores produkter og dels tilretter andre til det skandinaviske marked. På den måde har vi hele tiden fod på at vi kan levere det kunderne efterspørger i den rigtige kvalitet. Udover at pris og kvalitet skal være helt i orden, så er god service også en vigtig faktor, så hvis du har spørgsmål eller mangler vejledning, sidder vores dygtige medarbejdere klar ved telefonen i kundeservice.

Vi ved at selve handelen, er en meget stor del af oplevelsen ved at købe kvalitetsmøbler. Derfor lægger vi stor vægt på at kunderne får den samme høje service og kvalitet som hvis de rent fysisk gik ind i en flot forretning. Vi leverer helt til døren og vil man tæt på møblerne inden køb, så har vi showrooms i Esbjerg, Fredericia og arbejder på et mere på Sjælland og Århus. Her er man altid velkommen til at kigge ind, fortæller Carsten.

Familie