Ny kompostkværn med glubende appetit

Pressemeddelelse marts 21, 2005 Landbrug og Fiskeri

AL-KO New Tec 2400 R sluger op til 40 mm tykke grene uden risiko for at få forstoppelse

Sådan en kompostkværn kan spare mange ture med haveaffald på traileren. Med en kom-postkværn ved hånden bliver haveaffaldet nemlig der, hvor det hører hjemme. I havens be-de. Det fintkværnede materiale dækker jorden og holder ukrudtet nede til glæde for haveeje-ren, mens det langsomt omsættes til næringsrig muld til gavn for planter og buske.

AL-KO New Tec 2400 R yder faktisk mere, end man normalt kan forvente af en kompost-kværn. Endda uden at det har smittet af på prisen. Tværtimod. Det skråtstillede skæreværk har præcist modskær, og tragtformen sikrer sammen med det nye integrerede fremførings-system absolut problemfri tilførelse af materialet. Det vil sige helt uden afbrydelser. Enten det så er 40 mm tykke grene eller fint hækafklip og blade. Den store udkasteråbning er ud-formet på en sådan måde, at forstoppelse næppe vil forekomme.

AL-KO New Tec 2400 R leveres incl. kompostføder for lettere tilførsel af materiale.

AL-KO New Tec 2400 R fås hos Ginge-forhandlere og byggemarkeder. Nærmere oplysninger på www.ginge.com eller telefon 98 82 10 00.

Billedtekst:

AL-KO New Tec 2400 R yder mere, end man normalt kan forvente af en kompostkværn. Blandt andet på grund af et nyt system til fremføring af materialet.

Yderligere information hos:
AL-KO Ginge A/S Godsbanegade 20 9700 Brønderslev Tlf. 98 82 10 00 Fax 98 82 54 54 E-mail [email protected]

Tekst og billede kan rekvireres på vores hjemmeside: www.ginge.com

Vejl. pris incl moms: 999,00 DKkr

Landbrug og Fiskeri