Ny epoke for miniprojektion

Pressemeddelelse september 8, 2009 Elektronik

Den diversificerede teknologivirksomhed 3M er med introduktion af den nye generation af de ultra-bærbare MPro miniprojektorer igen pioner indenfor udviklingen af mobile projektorer. De nye miniprojektorer hæver niveauet med hensyn til størrelse, stil, lysstyrke, tilslutning, batterilevetid, lyd og meget mere

MPro120 Vert.Front

MPro120 miniprojektor leverer som den første forbedret enhedstilslutning, markedsførende lysstyrke, integrerede højttalere og længere batterilevetid. Produkterne tilgodeser markedets krav til de nyeste og mest iøjnefaldende gadgets for dig, der ønsker at dele billeder eller holde præsentationer, når du er på farten.

Den nye MPro120 er en fuldt mobil VGA miniprojektor. Dens høje kvalitet af PC-, video- og lydtilslutning gør det nemt og fleksibelt at slutte den til din bærbare computere, smartphone, digitale medieafspiller, digitalkamera, videokamera, spillekonsol og andre multimedie-enheder og dele forskelligt indhold, hvor end du er.

"3M var en af de første til at omfavne en ny serie af mikro-projektorer i 2008, og nu introducerer vi branchens eneste fuld VGA-miniprojektor med høj lysstyrke," siger Stephen Bullough, Business Manager, 3M Projection Systems division. "Som du vil se ud fra specifikationerne, er vores nye MPro120 miniprojektor designet med udviklingen i kundernes behov og brugeradfærd i tankerne. Hold øje med dette område for yderligere spændende udvikling af vores miniprojektor sortiment i den nærmeste fremtid."

MPro120 projekterer billeder fra 8" til 50" på en flad overflade og dens forbedrede batterilevetid betyder, at brugerne kan nyde en imponerende kontinuerlig sendetid på mellem to og fire timer uden at tilslutte projektoren til stikkontakten. De to indbyggede halv-watt højttalere gør præsentation og video endnu mere imponerende. Et integreret stativ giver brugerne mulighed for at hæve det projekterede billede, hvis MPro120 er placeret på en flad overflade. Den leveres desuden med en trefod til situationer, hvor større stabilitet og balance er påkrævet.

Baseret på den helt nye MM200 LCOS miniprojektor motor fra 3M, opnår MPro120 en ekstraordinær 12 lumens lysstyrke ved fuld VGA (640 x 480) opløsning og 4:3 format i høj lysstyrke-tilstand. I situationer, hvor brugeren har mere kontrol over lysforholdene, kan lysstyrken være slået til 10 lumen. Ligegyldigt hvilken applikation du benytter, projekteres skarpe og levende farvebilleder i personlige og forretningsmæssige miljøer.

MPro120 er en miniprojektor som nemt transporteres i lommen eller PC tasken. De bløde kurver og dens højglans-finish giver en meget elegant, designet enhed. Den leveres også med en blød pose/etui til at beskytte mod ridser, støv og fingeraftryk.

MPro120 er tilgængelig fra 1. september 2009 og har en vejledende udsalgspris på 2.800 kr. inklusiv moms. Besøg www.3m.dk/miniprojektor for mere information.

I mere end 100 år har mennesker over hele verden vendt sig mod 3M for at få produkter og ideer, der løser problemer og gøre deres liv lettere og bedre. Med mere end 55.000 produkter, over 30 kerneteknologier og førende i de største markeder på verdensplan, fortsætter 3M med at udvikle geniale løsninger, der møder dine varierende behov. Scotch, Post-it, Scotchgard, Thinsulate, Scotch-Brite, Filtrete, Command og Nexcare er 3M’s varemærker

Elektronik