Nordjyllands mest begejstrede reklamebureau starter op i København

Pressemeddelelse maj 7, 2009 PR

Reklamebureauet EMAZE fra Aalborg trodser alle ord om finanskrise og starter nu op i København.

En markant interesse fra en række kunder på Sjælland får nu Aalborg-bureauet til at installere en mand permanent i København. Modsat mange andre bureauer, har EMAZE den seneste tid oplevet en stigende efterspørgsel på stort set alle områder inden for branchen. Det betyder, at medarbejderne på EMAZE gennem det sidste halve år har kunnet sige velkommen til en række nye kollegaer. Sidste nye skud på stammen er Christian Anders Jørgensen i København. Christian har tidligere skabt gode resultater inden for salg og markedsføring for såvel SAS Scandinavian Airlines Danmark samt SearchAmbition.

"Vi får en del henvendelser fra Sjælland og derfor har vi besluttet at placere en mand i København således, at vi kan sikre de bedste forudsætninger for et fremtidigt samarbejde med eksisterende og nye kunder", udtaler Søren Rigborg, kreativ direktør ved EMAZE.

PR