Lomme-GPS viser vej

Pressemeddelelse november 6, 2009 Familie

Køb GPS-sikring til bil og motorcykel når du handler ind til aftensmaden

Lommyblue

Med muligheden for at købe en Lommy Blue fra SkyEye i Bilka er det blevet endnu lettere at holde øje med dine værdier. Takket være nyt samarbejde med Dansk Supermarked kan forbrugerne nu tænke på både sikkerhed til bilen og skummetmælk til ungerne, når der handles ind. Let og ligetil.

Lommy Blue er en handy lille sporingsenhed, der kan installeres i bilen, på motorcyklen eller i bådmotoren. Med moderne teknologi er det ligetil at spore det sikrede via pc og internet i tilfælde at tyveri. Takket være Lommy Blue lykkes det igen og igen ejermænd og politi at genfinde de stjålne værdier. Dermed er tidsspilde, problemer med forsikringsselskab og mange ærgrelser sparet.

Sikringsprodukt sammen med skummetmælken
Bilka og A-Z har valgt at tilbyde Lommy Blue fra SkyEye på linje med gulerødder, opvaskemiddel og rødvin. I dag er det nemlig lige så selvfølgeligt at passe godt på sine værdier, som det er at købe det fornødne til dagligdagen. Sikring af køretøjer er blevet en vare på linje med alle andre dagligvarer. Derfor er det selvfølgelig også at finde i de store supermarkeder.

Legende let at installere og anvende
”Lommy Blue er sporing på den nemme måde. Det er ingen videnskab. Bare lige ud af landevejen.” fortæller Direktør Jan Nørskov Laursen fra SkyEye. Han lægger stor vægt på at tilbyde et nemt, enkelt og godt produkt. Det er en selvfølge, at brugsvejledning er på dansk, og at der også er gratis support for kunderne.

Uvurderlig hjælp ved tyveri
Hos SkyEye, der både udvikler, producerer og markedsfører Lommy Blue, er man stolte af, at Dansk Supermarked har valgt netop deres sporingsenhed. Direktør Jan Nørskov Laursen oplyser, at firmaet gør meget ud af at tilbyde et moderne, sikkert og gennemarbejdet produkt, der kan dét, man lover: at hjælpe i tilfælde af tyveri.

Nærmere information om Lommy Blue: www.skyeye.dk

Yderligere oplysninger: Jan Nørskov Laursen, direktør, SkyEye, tlf. 76134444