LEANere virksomheder

Pressemeddelelse december 14, 2009 Uddannelse

Mange virksomheder oplever en markant øget reduktion af administrativt arbejde samt øget fokus på kerneproduktet, efter en LEAN-implementering

Aktivkurser

I krisetider har langt de fleste virksomheder brug for at finde frem til deres kerneydelser og fokusere på disse. Hertil er LEAN et glimrende værktøj, da det både skærer de overflødige arbejdsprocesser fra og skærper fokus på netop kerneydelserne.

Aktiv Kurser / Probana udbyder en e-learning baseret LEAN-uddannelse, hvor man har adgang til uddannelsen 24 timer i døgnet samt mulighed for at netværke med alle ledere, mellemledere og personaleansvarlige i større danske virksomheder.

Uddannelsen fokuserer på, hvordan LEAN kan skabe vækst og arbejdsglæde og vil være en indføring i LEANs teoretiske fundament. Hvad er LEAN i det hele taget og hvorfor vil det være en god idé at implementere lean i sin virksomhed? Der vil blive inddraget konkrete eksempler fra virksomheder, som enten har haft eller er igang med en LEAN-proces for at give et indblik i, hvordan LEAN virker i praksis.

Når LEAN implementeres er det ligeledes vigtigt at se på sin virksomhed. Hvilken struktur og kultur hersker i organisationen og hvordan får vi det til at spille sammen med LEAN? Du vil blive introduceret for organisationers strukturer og kulturer for på den måde at skabe nogle bedre forudsætninger at opnå succes med en forestående LEAN-implementering.

Læs mere om uddannelsen og tilmeld dem her: www.probana.com/lean.asp

Uddannelse