Lad brugerne evaluere din hjemmeside og få kunderne i mål

Pressemeddelelse april 15, 2008 PR

… imens du koncentrerer dig om at gøre dine budskaber skarpere og din hjemmeside relevant.

Evalueringstest til gratis download

Med TricTrac Web-evaluering får du en enestående chance for at automatisere evalueringen af din hjemmeside. Vi har udformet en evalueringstest til hjemmesider, der gratis kan anvendes og besvares af op til 100 respondenter. Testen kan downloades og bruges direkte fra http://www.trictrac.com/index.php?page=website-evaluering. Hvis du ønsker at ændre og målrette testen til dine specifikke behov, skal du blot downloade gratisprogrammet TricTrac FreeWeb fra vores hjemmeside. Med det downloadede program kan du fjerne, tilføje og ændre på testens spørgsmål.

Evalueringstesten kan iværksættes som et link på din hjemmeside eller en pop-up undersøgelse, der aktiveres, når brugeren forlade dit website. Testfrekvensen bestemmer du selv. Skal den vises for alle? Eller kun for 1 ud af 10 eller fx 100, og dermed gennemføres over en længere periode? Ønsker du at undersøgelsen skal nå ud til flere end 100 respondenter, har du mulighed for at opgradere til TricTrac Web.

Hvordan din hjemmeside bliver bedre

Det kan ikke siges for mange gange. Brugernes mening om din hjemmeside hænger direkte sammen med din hjemmesides succes. Det er sjældent nok kun at gisne om, hvordan din hjemmeside virker på målgruppen. Egentlig viden om brugernes adfærd fås kun ved at spørge dem til råds. Hvor nem er din hjemmeside at navigere i? Finder brugerne den information, de søger? Eller ved brugerne overhovedet, hvad de skal lede efter?

Vi giver dig mulighed for at gennemføre din egen hjemmesideevaluering med en færdig undersøgelse klar til brug. Imens kan du blive skarpere på, hvordan du formidler dit produkt, og dine budskaber kommer ud.

PR