Kort&Godt: Reklamefilmens svar på en Oscar

Pressemeddelelse november 15, 2007 Kultur

Kort&Godt har siden præsentationen i Go Morgen Danmark ved årsskiftet været i gang og siden hen har tusindvis af fantaster og idémagere fra hele Norden været på jagt efter den gode reklamefilmidé. Med kontante præmier på over 100.000 kr. er der meget at kæmpe om og man kan stadig nå det.

Kortoggodt billederevent 009
Glade vindere af den præstigefyldte Kort&Godt reklameprise 2005, Kaospiloterne Simon Sandfeldt og Thomas Frederiksen

"Man kan på mange måder sammenligne Kort&Godt med en Oscar, eftersom det giver præstige at vinde prisen som man kan tage med sig i sit videre arbejdsliv. Et trofæ for resten af livet. Naturligvis har trofæet langtfra samme status, men man er i konkurrencen her oppe mod en enorm konkurrence fra andre kreative. Når konkurrencen slutter den 30. november klokken 23.59 forventes det at op mod 10.000 mennesker har deltaget i konkurrencen, enten med en idé til en reklamefilm tegnet eller beskrevet eller med en færdigproduceret reklamefilm, også kommer vinderen i Go Morgen Danmark med sin reklamefilm", udtaler Kreativ direktør for Kort&Godt, Tommy Duus.

Ønsker du at deltage har du indtil og med 30. november. Læs mere om konkurrencen og konkurrencereglerne på http://www.kortoggodt.info/

På hjemmesiden kan du se de finalister som allerede er kvalificeret, samt tidligere vindere og indslaget fra Go morgen Danmark.

Kortoggodt billederevent 001
Hent | 0,46 MB | 1401 x 1772 | .jpg