Kloge forbrugere holder sig til MandMDirect.com

Pressemeddelelse april 27, 2010 Mode

Den økonomiske krise har tvunget os, den danske offentlighed, til at stramme bælterne ind og tælle hver en krone. Det er især hårdt for de af os, der går op i mærkevarer, da vi stadig gerne vil se godt ud og holde os opdateret om moden. En detailforretning, som tilbyder førende mærkevarer til rabatpriser (ofte op til 75 % billigere end forretningerne på strøget) er MandMDirect.com

MandMDirect.com, som blev grundlagt i 1987, besluttede sig for et koncept, der var baseret på et katalog og på Internettet, hvilket betyder, at kunderne kan spare penge på de bedste mærkevarer. I stedet for at vælge den dyre butik på strøget valgte virksomheden at skære mellemhandleren væk og købe udsalgsmærkevarerne direkte fra ejerne og så sælge dem direkte til kunderne. Mærkevarerne inkluderer Oasis, Miss Sixty, Nike og Diesel, og det er endda kun nogle få af dem. Lageret er begrænset, så det gamle ordsprog ”Når det er væk, så er det altså væk”, passer på situationen her, men med så mange andre gode tilbud, der bare springer kunden i øjnene, er det nemt at se, hvorfor forretningens salg bare stiger og stiger.

Med den markante stigning i shopping på nettet har MandMDirect.com også udviklet sin hjemmeside til prisvindende standarder. Layoutet, der er lagt an på nem tilgængelighed, plus sidens 100% sikkerhed betyder, at kloge forbrugere ikke behøver at kæmpe mod hinanden på strøget for at få fat i det nye par Adidas sko. De har nu 5.000 produkter online, så det er forståeligt, hvorfor mere end 1 million forbrugere nu gør brug af hjemmesiden. De har stor fokus på kundeservice og har for nylig åbnet et nyt britisk baseret call center i Hertfordshire med mere end 450 ansatte. Som noget lidt ud over det sædvanlige (især for en detailhandel på strøget) tilbyder de kundeservice 24 timer i døgnet.

Teenagere er den gruppe, som går mest op i mærkevarer i samfundet i dag, og det er formentlig derfor, MandMDirect ivrigt støtter Teenage Cancer Trust (TCT). TCT er helliget støtte til teenagere og unge voksne, som kæmper med kræft. Det er deres vision at få en afdeling til behandling af teenagere med kræft på hvert eneste NHS hospital. MandMDirect.com har siden 1998 udarbejdet programmer og givet donationer til en samlet værdi af næsten 500.000 pund. Deres ressourcer og initiativer har omfattet reklame for koncerter med kunstnere som f.eks. Coldplay og Noel Callagher og sponsorater af løb og opfordring til donationer i lokalsamfundet. Desuden fremviser de Teenage Cancer Trust (TCT) donationslogoet ved siden af udvalgte produkter på deres hjemmeside og i deres katalog, så når produktet købes, foretages der en donation til den velgørende organisation af MandMDirect eller af mærkevarerne selv.

Med de massive rabatter på de førende mærkevarer på markedet, som f.eks. Bench, Converse, Miss Sixty og Timberland, og deres kundeservicestandarder er det nemt at se, hvorfor MandMDirect fortsat fører an i værdiindkøbsoplevelsen fra eget hjem.

Mode