Kendte optræder gratis til støttekoncert for OASA i Christians Kirke

Pressemeddelelse marts 27, 2007 Humanitær

Fredag den 30. marts 2007 kl. 19-21 kan Anja Andersen, Gun-Britt, Szhirley, Anita Christensen, Monique og Keld & Hilda opleves til støttekoncert for dyrevelfærdsorganisationen OASA.

Fredag den 30. marts 2007 kl. 19.00 i Christians Kirke optræder Monique, Keld & Hilda og Jasmin Kissow gratis til fordel for dyrevelfærdsorganisationen OASA - Konferencier er sangerinden Szhirley og saxophonisten Jesper Gruschy, som ligeledes arbejder ulønnet.

Derudover vil aftenen bestå af udnævnelse af OASAs ambassadører, som er

Anita Christensen, Anja Andersen, Gun-Britt, Keld & Hilda, Monique og Szhirley

Gæstelisten består blandt andre af Peter Zobel og Morten Arnfred.

Der vil være gratis drikke og snacks til pressen.

Støttekoncerten afholdes til fordel for OASA i Christians Kirke, Strandgade 1, 1401 København K.

OASA - Organisation Against the Suffering of Animals er en nystiftet forening hvis formål er at hjælpe dyr, såvel i Danmark som i udlandet. Vi er en forening hvor alle arbejder frivilligt og alle pengene går ubeskåret til dyrene. Vi bruger kun vores penge på dyrene. Der fokuseres bl.a. på de danske internathunde og katte, der sendes dyrlæger til udlandet samtidig med at der arbejdes lokalt med oplysende arbejde herunder udarbejdes der i Danmark materiale af børn, henvendt til børn i udlandet, hvori der oplyses om dyrevelfærd. Læs mere om OASA på www.oasa-dk.dk.

Mirja Holm Thomsen

Organisation Against the Suffering of Animals